14- Élvezet

492 45 6
                                    


Szilveszter reggelén értünk jött Connor autóval, ő vitt minket Londonba, ugyanis a fiúknak fellépésük volt este a tévében. Az ottani lakásukba mentünk, ahol már James, Tristan, és persze a csapat többi része várt minket.

Ebédre pizzát rendeltek, együtt ültünk asztalhoz.

- Brad, ti is jöttök a koncert után a buliba? -kérdezte James.

- Hát, nem vagyok benne biztos.

- Megbolondultál? Nem hagyhatod ki az év legjobb buliját!!! -háborgott Tristan.

- Ez egy puccos parti lesz tele paparazzikkal, újságírókkal, riporterekkel. Nem biztos, hogy ez Gerdának való.

- Ugyan már! És ha készül rólatok néhány kép? Nem olyan nagydolog. Ugye hogy te is jönni szeretnél, Gerda?

- Nem is hoztam magammal kiöltözős ruhát.

- Azt majd én elintézem. -kacsintott Tristan. -Tökéletes ruhád lesz estére. Akkor eljöttök?

Összenéztünk Braddel, láttam az arcán, hogy szeretne a barátaival lenni, és igazából nekem sem volt ellenemre, hogy velük lógjak kicsit, szóval rábólintottam.

Délután, míg a srácok próbáltak, a menedzserük Joe barátnője Laura jött meg.


- Te vagy Gerda, igaz? -bólintottam. -Azt a feladatot kaptam Tristantól, hogy tegyelek olyan gyönyörű dívává, hogy Brad hanyatt essen, mikor meglát. Íme a ruhád.

Elém tett egy rövid vörös, csipkével borított ruhát. Testszínű harisnya, fekete magassarkú, kistáska eleve volt nálam, így ezeket magamra vettem, majd a ruhát is. Laura a tükör elé állított. Még sosem volt rajtam ilyen testresimuló ruha.

- Hihetetlenül csinos vagy! Már csak a hajadat, és a sminkedet kell megcsinálnom.


Nagyon meglepett, mennyire tetszett, amit belőlem csinált

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Nagyon meglepett, mennyire tetszett, amit belőlem csinált. Semmit sem túlzott el, önmagam maradtam, mégis úgy éreztem, ilyen külsővel gond nélkül a paparazzik elé tudok állni. De leginkább Brad arca érdekelt, mikor megpillant, hiszen még sosem látott ilyen külsővel engem. Valójában akkor jutott eszembe életemben először, hogy szeretném, ha szépnek látna.

- Indulnunk kell, a taxi már lent vár minket.

Már éppen húztam volna fel a szokásos kék télikabátomat, mikor Laura kikapta a kezemből.

- Ezt semmiképpen sem veheted fel erre a ruhára. Hoztam neked jobbat.

Belebújtatott egy szürke, derekán övvel körbefogott bolyhos kabátba. Messze nem az én stílusom volt.

- Most már igazi díva vagy.


A taxi egy elegáns klub előtt tett ki minket valahol London belvárosában. Laura megmutatta a jegyünket az ellenőrnek, majd bementünk. Leadtuk a kabátokat a ruhatárba. Ekkor jöttem csak rá mennyire meztelennek érzem magam abban a rövid ruhában.

Brad Simpson - A többi csak zaj...Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt