Nagyon vártam, hogy véget érjen a hét, és jöjjön értem Brad. Több mint két hetet együtt fogunk tölteni. Amiatt szerencsére nem kellett aggódnom, hogy a családjánál leszünk, mert jól ismertem őket. A nevelőszüleim jó barátai voltak, ezért ismertem Bradet születésem óta.
Péntekre Mindy és Austin megint együtt voltak, így végre megint őket bámulták meg a folyosón, nem engem.
Brad vasárnap délután a szokásos helyen várt a parkolóban. Feszültnek tűnt, nem is jött felém megölelni, ezért én léptem oda hozzá.
- Valami baj van?
Út közben elmesélek mindent. Másfél óra volt az út Birminghamig, ideje volt elindultunk.
- Már inkább előre bocsánatot kérek azért, amit el kell mondanom. Tudom, hogy megegyeztünk, hogy titokban tartjuk egyelőre a kapcsolatunkat, de én kénytelen voltam elmondani Anyáéknak. De megmagyarázom. Egyik délután megjelent nálunk Mercedes. Gondolom, emlékszel rá általánosból.
- Nehezen tudnám elfelejteni.
Mercedes az osztálytársunk volt néhány évig. Az a típus, aki mindig eléri a célját, még akkor is, ha közben át kell tipornia másokon. Engem kezdettől utált, mert Brad miatt mindig a fiúkkal lógtam. Irigy volt, és úgy akart engem eltávolítani, hogy összejön Braddel, ezzel kitúrva engem. Addig a pillanatig be is dőlt a kis libának, míg egyszer véletlenül meg nem hallotta, hogy a barátainak arról szónokol, hogy én milyen aljas módszerekkel csavarom az ujjam körré őt. Ettől kezdve a közös ellenségünk lett. Aztán persze behízelgett nekünk, hogy legyünk újra barátok, de az egész csak egy színjáték volt.
- Szóval megjelent nálunk. Anya azt hitte, hogy régi jó barátom, ezért meghívta vacsorára. Az egész estét együtt kellett töltenem vele, elmentünk étterembe. Mikor kimentem a mosdóba, hogy felhívjalak, és elmeséljem, utánam jött, és megpróbált lesmárolni. Azt mondta, hogy most hogy híres lettem, ő lenne a tökéletes barátnő mellém. Megmondtam neki, hogy van barátnőm, mire hisztizni kezdett, hogy az ő szívét mindenki csak összetöri, és megint elkezdett fogdosni. Komolyan alig tudtam lefogni. Aztán közölte, hogy kideríti, kivel járok, és félreállítja az útból. Olyan látványosan viharzott el az étteremből, muszáj volt megmagyaráznom Anyáéknak. Azt még nem mondtam meg nekik, hogy ki vagy pontosan, csak azt, hogy van barátnőm.
- Hamar rá fognak jönni, hiszen odaköltözök hozzátok két hétre. Viszont Mercedes jobban aggaszt. Ha rájön, hogy én vagyok az, meg fogja keseríteni az életem. Hihetetlen. Egy hét alatt két lány esküszik bosszút ellenem egy fiú miatt. Hová tűnt a régi unalmas életem. Újra a szürke kisegér szeretnék lenni, akit senki sem vesz észre.
- Ki a másik lány?
- Mindy, egy szuperdögös, szupergazdag díva az évfolyamunkról. Vele járt Austin, mielőtt rámmászott abban a buliban. Egyik nap letámadott a folyosón, mire Lizyvel csúnyán visszaszóltunk neki. Valójában én is bocsánatkéréssel tartozom, mert mérgemben nekivágtam, hogy nekem Austinnál sokkal gazdagabb a pasim, ezért már nem alacsonyodnék le hozzá. Ne nézz így rám!! Nyilván nem ezért járok veled, de neki ez a legfőbb érték, és csak vissza akartam vágni.
- És a srác, azóta nem próbálkozott?
- Igazából én mentem oda hozzá, hogy tisztázzam a helyzetet. Úgy tűnik, így, hogy van barátom, el fog felejteni. Pénteken már újra együtt voltak Mindyvel. Talán megérdemelné, hogy egy rendesebb lánnyal járjon, talán nem. De ez már tényleg nem az én dolgom. Az én dolgom csak az, hogy téged szeresselek.
Este hat óra volt, mire megérkeztünk Bradék háza elé. Apukája, Derek, és anyukája, Anne-Marie az ebédlőben fogadtak minket.
- Gerda!! Hogy vagy, drágám? - Ölelt meg az anyukája. -Olyan régen nem hallottunk rólad. Úgy örültünk, mikor Brad megkérdezte, hogy téged is hozhat-e karácsonykor.
ESTÁS LEYENDO
Brad Simpson - A többi csak zaj...
FanficVegyünk két igaz barátot. Adjunk az egyikhez egy kis hírnevet, a másikhoz egy csipetnyi önbizalomhiányt. Hogy mit kapunk, ha a kettőt összekeverjük? Jó sűrű bonyodalmat. A főszereplő Brad Simpson újra találkozik egy rég nem látott baráttal. Lesz sz...