Még alig múlt el nyolc óra, mikor már az autóban ültünk. Zavart, hogy nem ismerem az úti célt, de örültem is, hogy meg akar lepni. A terv szerint már nem volt időnk visszajönni, ezért elbúcsúztam Brad szüleitől, és beraktuk a bőröndömet a csomagtartóba. Egyedül azt árulta el, hogy Londonba megyünk. Ettől persze nem szűkült, hanem inkább bővült a lehetőségek tárháza.
A központtól nem mentünk messze.
- A Jubilee Place 5-öt keressük. -mondta, de addigra már meg is találtuk.
Kiszállt, és nekem is ajtót nyitott.
- Mégis mi ez a hely? -kérdeztem gyanakodva, ugyanis semmiféle kiírást nem láttam. Ekkor elővett a zsebéből egy névjegykártyát és a kezembe adta. Azonnal ráismertem. Az volt, amelyiket a szilveszteri bulin Sarah Doukastól kaptam, a modellügynöktől.
-Tegnap este felhívtam, hogy érdekelne téged az ajánlata, és mikor tudna leghamarabb fogadni. Ma délre adott időpontot.
Egyszerűn nem tudtam elhinni, hogy tényleg ezt csinálta. Egyszerre izgatott és boldog, de nagyon rémült is voltam. Egyetlen szót préseltem ki végül magamból:
- Miért?
- Azért, mert szeretném, ha nagyobb lenne az önbizalmad. Nem akarom, hogy kevesebbnek érezd magad bárkinél is. Jó lenne, ha végre te is látnád, mennyire szép vagy.
- De én nem merek kamerák elé állni. Biztosan nem csinálom majd jól, és nem lesznek jók a képek. Hidd el, hogy nekem ez nem menne!
- Márpedig én hiszek benne, hogy meg tudod csinálni. Neked is bíznod kéne önmagadban! Gyere! Menjünk be!
Megfogta a kezem, és bevezetett. Egy fényes, fehérfalú, kék bársonybútorokkal berendezett elegáns helyiségbe léptünk.
- Üdvözöllek titeket a Storm Modellügynökségnél. Segíthetek valamiben?- kérdezte egy fiatal hölgy.
- Sarah Doukashoz van időpontunk délre.
- Máris szólok neki. Addig nyugodtan foglaljanak helyet!
De mire leültünk a kék színű díványra, már vissza is jött, oldalán nem az ügynökség vezetőjével, hanem egy magas, jóképű fickóval.
- Á hát te vagy Gerda Rowen? Sarah mindent elmondott rólad, és valóban olyan tökéletes vagy, mint állította. Sajnos ő ma nem tud itt lenni, de rám bízta a becses feladatot, hogy megvizsgáljam, alkalmas vagy-e a modellszakmára. Az én nevem Robin Molma. -nyújtott kezet. -A barátod itt várakozzon a hallban, amíg te velem jössz. -húzott magával, Bradet egy pillantásra se méltatva.
Egy kisebb helyiségbe léptünk, amely tele volt a szépségiparban fellelhető összes cikkel.
- Kérlek, foglalj helyet az egyik tükör előtt, egy sminkes máris megigazítja az arcocskádat.
KAMU SEDANG MEMBACA
Brad Simpson - A többi csak zaj...
Fiksi PenggemarVegyünk két igaz barátot. Adjunk az egyikhez egy kis hírnevet, a másikhoz egy csipetnyi önbizalomhiányt. Hogy mit kapunk, ha a kettőt összekeverjük? Jó sűrű bonyodalmat. A főszereplő Brad Simpson újra találkozik egy rég nem látott baráttal. Lesz sz...