25-Csillagok

286 37 1
                                    

Mindkettőnknek négy napot kellett a kórházban tölteni, amit mikor először meghallottam, legszívesebben kiugrottam volna az ablakon. De mivel csökkent a fejfájásom, és egyre ritkábban szédültem meg, már a második napot is szinte végig Brad mellett tölthettem. Nagyon lehangolt volt, és bár sosem panaszkodott, tudtam, hogy fájdalmai vannak. Először híreket olvastam neki, amitől csak még rosszabb lett a kedve, így hát róla szóló fanfictiont kerestem, mert azzal általában meg tudtam nevettetni. Elég nyálas, csöpögős, és nagyon lehetetlen történetet találtam, amitől végre kicsit javult a hangulata. Kora délután megjött Connor és James látogatóba. Körülbelül egy órát töltöttek vele, aztán átjöttek hozzám is.

- Mit olvasol? -kérdezte mosolyogva Connor

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Mit olvasol? -kérdezte mosolyogva Connor.

- Neil Gaiman Csillagpor című könyvét. Ez az egyik kedvenc történetem.

- És hogy van a fejed? -kérdezte James. -Brad mondta, hogy agyrázkódásod volt.

- Igen, de már sokkal jobban vagyok. Bradért jobban aggódok, még mindig nagyon fáj az oldala.

- Érdekes, ő éppen hogy érted aggódik jobban. -mosolygott.

- Nem haragszik rám?

- Miért tenné? Hiszen nem a te hibád volt.

- Nem, de olyan közömbös velem.

James és Connor sokatmondó pillantást váltottak.

- Valószínűleg inkább sérti az egóját, hogy ilyen kiszolgáltatott állapotban látod. A te szemedben ő a hős akar lenni. Nem akarja, hogy sajnáld őt.

- De hát mi mást tehetnék?

- Tereld el a figyelmét! -javasolta Connor.

- Egész nap azt próbáltam. De ugyanolyan morcos maradt.

- Adj neki időt. Majd rendbe jön.

Reméltem, hogy igazuk van. Nem akartam, hogy ilyen rosszkedvű maradjon. Miután a srácok elmentek, vissza mentem Bradhez.

- Unatkozom. -morogta.

- Én is. -lehuppantam mellé az ágyra. -De van egy jó hírem. Amíg a fiúk itt voltak, beszéltem anyukáddal. Nemsokára itt lesz. Nagyon aggódott érted, szóval nézd el neki az idegességét.

- Köszönöm, hogy felhívtad. Én nem tudtam volna elmondani, hogy mi történt. És magadról szóltál?

- Mégis kinek? Értem csak te aggódnál.

- Tudod, hogy ez nem igaz. Mi a helyzet Lizyvel? Azt hittem, barátnők vagytok.

- Azt hiszem, igen. De... Nem is tudom, szerinted tényleg érdekelné, mi van velem?

- Hogy lehetsz ennyire önbizalomhiányos? Gyönyörű vagy, okos, intelligens, kedves, téged mindenki imádna, ha megadnád az esélyt, hogy megismerjenek. De te inkább bezárkózol a csigaházadba.

Brad Simpson - A többi csak zaj...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora