18-Fájdalmak

316 41 13
                                    

Alig öt óra alvás után kipattant a szemem, még sötét volt. Csak bámultam a semmibe, ahogy néhány édes pillanatig még nem élesedtek ki előttem az előző este rémképei. Aztán minden kiélesedett, visszatért a lelkemet méregként átjáró fájdalom és bűntudat. Könnyek csorogtak végig az arcomon. Szerettem volna visszamenni az időben, és helyre hozni a történteket. Nem veszíthettem el Bradet, ahhoz túl fontos volt nekem. A póttestvérem, az egyetlen igazi barátom, életem szerelme. Nem választhat szét minket egy ostoba félreértés. Austinnak nem volt joga közénk állni. Hogy mert másodszor is letámadni? Mégis kinek képzeli ő magát? Azonnal helyre kellett valahogy hoznom a történteket, nem hagyhattam Bradet szenvedni. A telefonját ezúttal se vette fel, így James következett, mivel csak az ő száma volt még meg a bandából.

 A telefonját ezúttal se vette fel, így James következett, mivel csak az ő száma volt még meg a bandából

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

- James McVey, tessék?

- Szia James! Gerda vagyok.

- Oh, szia. Brad miatt hívsz, igaz? Mi történt tegnap? Úgy tudtuk hogy egész éjszaka veled lesz, ehelyett egyedül, teljesen kiakadva jött vissza.

- Egy szemét srác a suliból a szeme láttára megcsókolt. De nem hagyta, hogy magyarázkodjak, azonnal lelépett. És azóta nem is veszi fel a telefonját. Nektek mondott valamit?

- Azóta be van zárkózva a szobájába, csak kajáért jött ki, de akkor is csak annyit morgott a kérdéseinkre, hogy ő a legnagyobb balek, és biztosan megérdemelte.

- Jaj, James, muszáj valahogy beszélnem vele.

- Megpróbálhatom rávenni, de nem ígérek semmit.

- Köszönöm!

Hallottam, ahogy halkan bekopog, majd benyit.

- Brad, beszélned kell Gerdával! Kérlek!

Nem jött válasz, viszont halottam, ahogy nyílik, majd becsapóik az ajtó.

- Kiment. -tájékoztatott James. -Tudtam, hogy ez lesz. Utána megyek. A mosdóba zárkózott. Brad, figyelj rám! Az egész egy nagy félreértés volt, Gerdát letámadta az a srác, nem ő akarta. Semmi köze sincs az egészhez.

Kinyílt az ajtó.

- Méghogy semmi köze? -nagyon fájt a gúny a hangjában. - Hagyta neki. Ez nem elég? Örülhet. Megcsókolta álmai hercege. Mondd csak meg neki, hogy nyugodtan lehet vele, nekem nem kell ilyen kapcsolat, ami ennyi szenvedéssel jár.

Nem tudtam megszólalni, fojtogatott a sírás. Kinyomtam a telefont, és leroskadtam az ágyamra.

Hogy gondolhatja, hogy mást akarok helyette? Tényleg ennyire nem ismer? Tudnia kellene, menyire fontos nekem. De kimondta a lényeget: neki nem ér meg a kapcsolatunk annyit, hogy szenvedjen érte. Egy hülyeség miatt egyszerűen eldobja örökre. Lehet, hogy én voltam az idióta, amiért elhittem, tényleg kellek neki? Hiszen ő bárkit megkaphat miért pazarolná az idejét az én szeszélyeimre? Naiv voltam, mikor megadtam neki a második esélyt. Tudhattam volna, hogy nem fog megváltozni, ha egyszer képes volt félredobni, másodjára miért is ne tehetné meg? Már másodjára okozott nekem ugyan az a személy elviselhetetlen csalódást. Tudtam, hogy azért fáj ennyire, mert tényleg szeretem. A mi szerelmünk nem olyan, mint Lizy futó kapcsolatai, hogy amint a másik elszúr valamit, félredobjuk, és keressünk mást. Nem akartam senkit helyette, csak ő kellett.

Brad Simpson - A többi csak zaj...Onde histórias criam vida. Descubra agora