Másnap reggel Archie döbbenten talált ránk. Nagyon mókás volt, ahogy próbált minket kiengesztelni szokatlan ígéreteivel. Felajánlottal kárpótlásul például, hogy lovas hintón végigvisz Londonon vagy, hogy vesz nekünk saját mókusokat otthonra, vagy befizet egy körhintázásra. Rengeteg nevetés után aztán megígértük, hogy gyakran meg fogjuk látogatni, és végre elindultunk haza.
A következő két hét Brad nélkül telt el, mivel elutazott a családjával Barbadosra.
Az egyetemen visszaállt a régi rend, már nem fordult utánam az összes szempár, ha végigmentem a folyosón. Lizy szerint egyszerűen ráuntak a témára. Mindenesetre én örültem, hogy már nem vagyok a rivaldafényben, de többé nem is csak tartottak csupán egy unalmas kis strébernek.
Egy februári pénteken Brad értem jött kocsival, Londonba mentünk. A cél egy puccos étterem volt a belvárosban. Lementünk egy parkolóházba. Ott kezdődött el minden baj.
Egy sötétített üvegű fekete autó állt meg mellettünk. A másodperc töredéke alatt két öltönyös, fegyveres férfi szállt ki belőle. Kinyitották mindkettőnk ajtaját. Megragadta a karomat, és beleszúrt valamit. Szinte azonnal elhomályosodott körülöttem minden. Még sohasem éreztem korábban ilyen félelmet. Nem tudtam, hogy kik ezek, és mit akarnak tőlünk. Próbáltam Bradet bevonni a látókörömbe, de már csak elmosódott foltok lebegtek körülöttem. Ez az utolsó emlékem, ezután már csak teljes feketeség következett.
Egy díványon ébredtem fel. Percekbe telt teljesen visszanyerni az emlékezetem, és visszaidézni a történteket. Rájöttem, hogy elraboltak, csak egy valami nem volt világos, hogy miért nem vagyok megkötözve. Ahogy oldalra fordultam megláttam Bradet.
- Jól vagytok? -kérdezte egy barátságos férfihang.
Odahúzódtam Bradhez, és megfogtam a kezét.
- Ki maga, és mit akar tőlünk? És egyáltalán hol vagyunk? -fakadt ki Brad.
- Eric Wahmer ügynök vagyok, ez pedig itt az Interpol irodája. Az Interpol egy...
- Azzal a céllal hozták létre, hogy a nemzeti rendőrségek munkáját segítse az országokon átívelő bűnözés visszaszorítása érdekében. A tagállamok rendőrségeinek munkáját segíti adatszolgáltatással és nyilvántartással. -daráltam türelmetlenül.
ESTÁS LEYENDO
Brad Simpson - A többi csak zaj...
FanficVegyünk két igaz barátot. Adjunk az egyikhez egy kis hírnevet, a másikhoz egy csipetnyi önbizalomhiányt. Hogy mit kapunk, ha a kettőt összekeverjük? Jó sűrű bonyodalmat. A főszereplő Brad Simpson újra találkozik egy rég nem látott baráttal. Lesz sz...