ללכת לבית הספר זה הדבר הגרוע ביותר. מה שאפילו נוראי יותר זה כשאתה הולך במסדרונות כשקווין ברייס אוחז בידך וכל העיניים נעוצות בך. גמעתי בלי קול כשהצלחתי לראות בזווית עיני את טניה, יורה לעברי מבט רצחני.
"אל תתייחס. כולם מקנאים בך." ברייס מלמל באוזני.
ניסיתי להסתיר את פניי בעזרת שערי ולמנוע ממבטים נוקבים להינעץ בי. זה לא עזר לי.
"זה לא גורם לי להרגיש טוב יותר."
ברייס עמד לענות לי כשחבורה של בנות עצבניות הגיחה פתאום. לא הייתי מופתע כשטניה נגלתה כראשית.
"טינה, נכון?" ברייס שאל. אני בטוח שהוא עשה זאת בכוונה, על מנת לעצבן, אבל אהבתי את זה בכל מקרה.
"זה טניה. ובכל מקרה, ברייס.. מי זה?" טניה הצביעה לעברי.ברייס היטה את ראשו אלי, והביט אל תוך. "זה לא זה, יש לו שם, והוא טום. הוא החבר שלי."
הבנות התנשמו בחוסר אמון, פרט לטניה, שצחקקה מעט. תפסתי אינסטינקטיבית את המעיל של ברייס מאחור.
"מתי הפכת ל...הומו?" טניה אמרה את המילה האחרונה מעט בגועל.
אני בטוח שאם לא אשלוט בעצמי היא תעוף מהגג של בית הספר. אני לא יכול להיות אדם אדיש וקשוח כמו שברייס, אני עומד להתפרץ. אם היא רק תמתח את החבל עוד קצת...ברייס קימט את מצחו. "למה זה עניינך? אני עושה את הבחירות שלי בחיים שלי."
טניה צעדה באומץ צעד קדימה וניסתה להכיל את זה, אך התקשתה לעשות זאת. ברייס אחז בידי חזק יותר, כאילו כדי להגן עלי מהבנות במקרה והתקרית הזו תיגמר ברע. המחצית השנייה תתחיל בכל רגע, והסטודנטים כבר מתארגנים מעכשיו. המסדרונות שקטים להפליא, מחכים שמישהו מאיתנו יגיד משהו. למזלנו, המורים לא מסתובבים כרגע.
"אתה תצטער על זה, ." טניה אמרה בקול נמוך.
כמה תלמידים שעברו מלמלו ביניהם, וחלקם נשארו שקטים, אבל העיניים שלהם מראות תערובת של ריגוש וחרדה. תפסתי את המעיל של ברייס חזק עוד יותר, רומז לו שאני רוצה ללכת מפה.
"ואתה ... "טניה עשתה את דרכה לאט אלי.
ברייס עבר לגונן עלי מטניה, אבל היא לא עשתה דבר, רק נתנה לי את המבט הכי מפחיד עד עכשיו.
"אם הייתי במקומך, הייתי שומרת על הגב שלי כל יום, כל רגע."
אחר כך היא וכמה ילדים התנודדו בדיוק כשהפעמון צילצל בפעם הראשונה. פלטתי נשימה שלא ידעתי שאני מחזיק בה ושחררתי את ברייס.
"אלוהים, לא ידעתי שלהיות חבר שלך יכול להיות כזה מסוכן." רטנתי.
ברייס רק ציחקק ופרע את שערי. "אבל אתה אוהב אותי בכל מקרה."
YOU ARE READING
קפה זה לא מספיק(boyXboy)
Romance*סיפור מתורגם* מי בכלל ידע שהכל יתחיל מחנות קפה ואיחור לבית הספר?