פרק 18|מרתון

3.8K 319 47
                                    

"אחר כך, כולם חוץ מהומר השיבו ב"אוקי דוקי מר פלנדר !" כאילו, כמה מוזר זה? הם היו מהופנטים, אני אומרת לכם! מ-ה-ו-פ-נ-ט-י-ם!" טוני צעקה בגסות אל ברייס ואליי.

עברתי את השבוע בשלום, וסוף סוף הגיע שישי בערב. טוני הציעה ששלושתינו נעשה לילה לבן של מרתון סדרות וסרטים בחדר שלי. טוב, ליתר דיוק מרתון משפחת סימפסון. ברגע שטוני הזכירה את זה עיניו של ברייס מיד זהרו. למה יש להם דבר במשותף? אני לא צריך ששניהם יתחברו לי עכשיו.

ברייס ואני שכבנו יחד קרוב על המיטה. אני מתכרבל בחזהו והוא מלטף את ראשי. אני יכול להתרגל לזה לנצח. טוני משתרעת על שטיח החדר החום שלי. היו שם שקיות של צ'יפס, פחיות של ד"ר פפר(שתייה מוגזת אמריקאית) וקערה ענקית של פופקורן על הרצפה. למזלנו, לאמא לא היה אכפת כל עוד אנחנו ננקה את הבלגן אחר כך.

"אני פשוט שונאת את מר פלנדר! הקול שלו כל כך צווחני ומעצבן!" היא המשיכה לצעוק, כשפיה מלא פופקורן.

חרקתי את שיניי. למה זה לא יכול להיות רק אני וברייס? "ואני שומע קול צווחני ומעצבן שיוצא הישר מהפה שלך! טוני, תהיי בשקט כבר! את מדברת על פלנדרס כל הערב, וזה כבר ממש מעיק."

טוני התנשפה בכאב ובלגלוג בעוד היא אוחזת בחזה. "טום ... האם כך מתנהג אח אל אחותו התאומה? אני כל כך פגועה!"

"הו, פשוט שתקי."

ברייס צחק ותפס את מותניי בחוזקה, מצמיד את חלקי התחתון אליו עוד יותר. "היא צודקת קטנצ'יק, אל תתנהג ככה אל אחותך."

דחפתי אותו ממני. "ובאיזה צד אתה בדיוק?" שאלתי אותו.

טוני התערבה. "הוא בצד שלי."

נעצה מבט זועף בטוני ועמדתי לתת לה מכה על המצח כשהטלפון שלי צפצף. ברייס לקח אותו משולחן הקפה ונתן לי אותו. חייכתי אליו בהכרת תודה, וטוני השמיעה קולות נשיקה לעברנו. התעלמתי ממנה ופתחתי את נעילת הטלפון שלי. שמתי לב שיש קובץ מצורף יחד עם ההודעה. הקשתי על הקובץ המצורף וקפאתי כשראיתי מה מופיע בתמונה.

"ובכן, כפי שאמרתי - טום? טום, אתה איתי?" שאלה טוני.

זה כאילו שמילותיה עברו מאוזן אחת ויצאו מהשנייה. הרגשתי שברייס מתקרב אלי יותר על המיטה וגם הוא מתוח.

"היי, מה קרה לך?" שאלה טוני בחוסר סבלנות, קמה וניסתה לראות מה מוצג בטלפון שלי שגרם לי ולברייס להיות לגמרי חסרי מילים.

כשטוני סוף סוף ראתה את התמונה המוצגת , היא קימטה את מצחה.

"חכה, זה לא הלוקר שלך? "שאלה.

הנהנתי בהיסח דעת, עדיין מנסה להתעמק במה שראיתי. התמונה היתה של הלוקר שלי. מה שנשאר ממנו. עכשיו זו רק חתיכת מתכת חלולה עם המילים "הומו", "בן זונה" "מתרומם", "נקבה" מרוססות על כולו.

קפה זה לא מספיק(boyXboy)Where stories live. Discover now