5| יום שבת

4.1K 374 87
                                    

כבר שבת. זמן לפופקורן, גלידה ומרתון סדרות עם אחותי היקרה, טוני. יקרה בתחת שלי.

"הי! תזיז את הישבן השמן שלך לפה! הו, ותביא עוד גלידה." שמעתי את טוני צועקת מהסלון. גלגלתי את עיניי, פותח את המקפיא. אם לומר את האמת, המקפיא שלנו ריק. הדבר היחידי שממלא אותו, זה גלידה. טוני אוהבת גלידה כל כך הרבה, שהיא מאלצת את אימי לקנות כל שבוע קופסה שלמה. בעקבות כך, אין מקום אפילו לקוביית קרח בודדה במקפיא. זה גם למה אנחנו מזמינים ג'אנקפוד כמעט כל יום.

"נו, טום! מה לוקח לך כל כך הרבה זמן?!"

נאנחתי בכעס והלכתי במהירות לסלון. גורר את דלי הגלידה, כמובן.

"הבאתי את הקוקו פאדג'." אמרתי, מניח את דלי הגלידה על שולחן הזכוכית שמולנו. טוני פשוט המהמה כתגובה, ונשכבת על משענת הספה.

"מר פלנדרס קיבל היום חולצה עם ציור של השטן עלייה, כמתנת יום הולדת. זה היה קורע!" טוני צחקה בקול.

"משיין, אני מניח?" אמרתי, מגחך מעט.

"אלא מי?! " היא צחקה שוב. רק שהפעם, זה היה כמו צחוק של מישהו מטורף. למה היא תמיד מוצאת את מר פלנדרס מצחיק? נו באמת, לבן אדם אין טיפה אחת של חוש הומור.

"הי, הטלפון שלך מצלצל."

נבהלתי כשהרגשתי את הטלפון הארור מזמזם בכיסי. נעמדתי והוצאתי אותו. הבטתי בצג כדי לראות מי בכלל מתקשר אליי.
מספר לא ידוע. 📲

"מצטער אני חייב לענות." לא חיכיתי בכלל לתגובתה, והלכתי אל המרפסת הקדמית שלנו.

"הלו? מי זה ?" שאלתי בקו הטלפון.

השתרר שקט של כמה שניות. "זה אני."

התנשמתי והבטתי בטלפון שלי מבולבל, לפני שהחזרתי אותו בחזרה לאוזני.

"ברייס? איך לעזאזל השגת את המספר שלי?!" לחשתי בקול. כן, אני יודע שזה נוגד אחד את השני, אבל זה מה שעשיתי. אני לא רוצה שאחותי תשמע את השיחה, אבל אני גם מופתע.

שמעתי את ברייס נאנח מהקו השני. הוא נשמע כועס. למה? אלוהים יודע.

"תגיע להאוסטון 6. עכשיו." הוא דרש.

גיחכתי. "ולמה לי, אידיוט?"

"אוח! פשוט תגיע! עכשיו קטנצ'יק, או שאני נשבע לך.." הוא השתתק. שתיקה קצת מפחידה שררה כמה שניות.

שקלתי את דרישתו, והבנתי שאין לי ברירה אחרת. אני כבר משתעמם מלראות הסימפסון עם טוני בכל מקרה. אני פשוט אגיד לה שאני הולך לקנות עוד גלידה, ואני אסע במכונית. מאוחר יותר אני כבר אמציא תירוץ למה התעכבתי ב"חנות". חוץ מזה, מה כבר יכול לקרות? זה רק ברייס, נכון?

משהו נורא ואיום יקרה, מטומטם אחד! תת המודע שלי צרח בראשי. בכל זאת, התעלמתי ממנו.

קפה זה לא מספיק(boyXboy)Where stories live. Discover now