Am pierdut tot.

6.9K 241 4
                                    

Perspectiva Korei
Acum câteva minute am aflat că pierdusem tot..Tot..Ai avut vreodata starea aia ciudata ca lucrurile iti scapa de sub control.Iar atunci cand ai avut starea aceea...credeai că toți au ce au cu tine..Ai bine..daca ai fi in situatia..de a pierde totul..Exact cum am pierdut si eu ce ai face?..Mama si tata asteapta sa tip..sa zic ceva..Dar ce e de zis?!Imcompetemta tatei..cum sa bage toti bani undeva..acum suntem nevoiti..sa ne parasim si caminul..pt ca nu ne mai permitem sa locuim aici.Probabil vom sta intr-un apartament mic si prafuit..Iar mama ne va gati supe.Eu..nu sunt inavata asa.Toata viata mea am avut tot ce am poftit..oar acum va trebui sa ma multumesc cu strictul necesar. DOAMNE CE TI-AM FACUT EU TIE?.
Am doar 17 ani..dar in situatia asta trebuie sa ma comport ca un ADULT.
-Si noi ce vom face?ma trezesc intreband.
-Scumpo ..vom merge la prieteni tatalui tau..sa le cerem ajutorul.(mama)
-Nu vreau sa luam noi bani de acolo(tata)
-Atunci ce propui?
-Vom munci pentru ei.(mama)
-Sa lucrez ca menajera sau mai stiu eu?!Exclus.
-Kora..nu tu vei lucra..noi.Deja am vorbit..Eu voi lucra pe post de bucatareasa iar tatal tau va fi soferul lui Luis. (Mama)
-Si cica prieteni..dar va cer ceva in schimb.
-Noi am vrut asta.Nu o sa iau bani pe dea moca.(tata)
-Scumpo..nu poti respecta asta..nici daca e dorinta mamei tale?
Si atunci un moment de revelatie m-a lovit.Nu e nimic rusinos sa muncesti..si in plus..ei imi vror binele.Poate aceasta pierdere ne va apropria mai mult.

ServitoareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum