Arătând așa..nu știu dacă am să-ți pot respecta dorința

2.4K 109 7
                                    

Perspectiva lui Kora.
Tocmai ce am terminat dusul..însă  cum sunt o căscată am uitat ceva..Oo o nimica toata..nu am uitat mare lucru.Nu pe dracu..am uitat  sa-mi iau hainele ..si dincolo se afla un Klaid tolanit in mijlocul  patului..
Asta e..nu am ce face..apuc  un prosop  pufos mov si il leg intr-o parte.Se pare ca imi ajunge fix sub fund.
Deschid usa cu timiditate..si-l vad pe Klaid cum inghite in sec
-Iubito?
-Da?
-Nu ti se pare ca profiți cam mult de situația mea?
-Adică?
-Aratand asa..mi-e greu sa cred ca rezist pana la nunta.
-Klaid.
-Na naaa naaaaa..
Hm..ce am zis..Aaa stai..nu trebuie  sa-i mai spun asa.
-Iubitel?
-Da ingeras mic
-Intoarce invers..vreau sa ma schimb..si privirea ta ma arde.
-Iubit-o am voie sa te privesc cat vreau.Esti a mea.Dar hai sa fiu dragut si sa fac ca tine.
Il vad cum se intoarce..si eu ma duc repede..de imi iau lenjeria neagra si o rochie vaporoasa galbena.
Ma duc in baie si ma schimb iar cand ma intorc ..il vad pe Klaid care isi tinea mainile in sani.
-Jur ca atunci cand ne vom casatori iti voi schimba garderoba.
-Ceeee...De ceee?
-Arati prea sexy ...asa..Si doar eu am voie sa te privesc  asa.
-Si ce propui?
-Haine de călugărița..Ar fi perfecte
Ceee..el tocmai a zis asta..ma apropri usor de el..ca o felina..si ii ciup de nas.
-Daca mai zici asta ..data viitoare ti-l si tai.
El nu zice nimicmmdecat se incrunta..dupa care un zambet ii apare pe fata..
-Hai,trebuie sa mergem si la parinti nostri draga mea iubita.Date despre nunta.Intelegi tu.
Dau din cap ca da si plecam.

Dedicată:
Anonima786

ServitoareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum