Câte femei ai avut?

2.4K 119 3
                                    

Perspectiva lui Klaid
..in sfarsit..E a MEA!DOAR A MEA..si nimeni si nimic nu mi-o va lua..
Acum se afla in masina mea..in drum spre casa..desi nu as fi vrut sa o las acolo..trebuie sa o iau usor.
-Klaid?
-Da?
-Nu vreau acasa.
-Dar?
-Hai la un hotel.
...Ea tocmai a zis hotel.
Univers paralel sau ce?
-Da,hai acolo  ..Klaid vreau sa vorbim.
Aaaa..deci asta era...si eu care..Mda..
-Hai.
Zicand asta indrept masina spre cel mai apropriat hotel..Cand ajung inchiriez camera cu numarul 125 si pornim.
Nici nu inchid bine usa ca deja se pune in fata mea.
-Sotisor?
Imi place cum suna asta..
-Da?
-Imi raspunzi la o intrebare..
A luat pozitia de serioasa.
Nu-i de bine.
-Cu cate ti-ai tras-o?
La auzul intrebari ei..imi venea sa explodez de ras dar m-am abtinut..
-Acum ,in liceu...toata viata.Specifica perioada..Dar daca te referi de la prima mea tangenta pana la ultima raspunsul e ca mai multe decat  firele din cap.
Cum am terminat ..de vorbit obraji ei au prins  o nuanta de rosu...
-Eu..ma re  ..refeream ..la cate ai avut dupa ce sti tu..am plecat.
Ii prind mainile si le duc in dreptul inimi.
-Kora..inima asta e a ta.Cand ai plecat eram distrus..asa ca am facut ce stiu eu mai bine...Sa incerc sa trec peste...dar toate nu erau bune de nimic...eu imi iubesc servitoarea..bine vechea servitoare si actuala stapana a inimi mele..Am avut multe ...Dar niciuna nu am placut-o .Au fost doar o noapte si atat..Dar de cand ai venit  nu am mai facut nimic..
-Klaid..
-Da?
-Nu pot fi soția ta

ServitoareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum