Perspectiva lui Klaid..
La dracu cu fata asta..Inebunesc daca ma mai gandesc la ea.Trebuie sa fac ceva.Gata stiu..ma duc in club.
Cobor scarile si o vad pe mama jos..cu..Kora..
-Mama..eu ma duc in club.
-Bine dar ia-o si pe Kora..
-Dar.
-Ia-o.
-Fie.Kora intr-o ora plecam.Sa fi gata.
Zicand asta nu mai astept raspunsul aleaia si plec..Eu ea...asta suna a intalnire...Pe dracu intalnire...daca rezist o noapte cu ea..fara sa o ating sunt cel mai tare.
Timpul trece relativ repede ..
Cand cobor o vad pe Kora..Auci..Cu rochia aia nu pleaca niciunde.Are doar o palma peste fund..un decolteu destul de generos..si..rochia asta rosie multa..parca e o a doua piele.Inghit in sec cand realizez ca pantaloni devin din ce in ce mai stramti..Firar.
-Hai..plecam.
Ea nu zice nimic si pleaca la masina..Nuci macar nu se pune pe scaunul de langa mine ci se duce pe bancheta din spate.Tot drumul nu a scos o amarata de vorba...Una singura.
In sfarsit am ajuns la statie..cand iese din masina..ies si eu repede si o trandtesc de masina cu brutalitate.
-Asculta aici.Sa fi fara cuminte.
-De ce?
-Nu vreau sa te adun din toate hotelurile.
-Vezi sa nu fie invers.
-Asculta Kora..Nu poti vorbi cu mine asa.
-Ba pot.Pot face ce vreau.Si in seara asta vreau..
-Ce vrei?
-Sa mi-o trag!
-Sa ce?
-Ce ai auzit.
-Treci in masina.Plecam.
-Nu plec niciunde.Am venit aici pentru ca a insistat doamna Alice.Si daca sunt aici..vreau sa ma distrez.
-Distreaza-te cu mine atunci.Menajero
-Nu ma culc cu stapanul.
Zicamd asta ma calca pe picior si pleaca.Atunci nu stiu de unde dar incep sa strig.
-Voi fi stăpânul inimi tale!Sa sti!Eu voi fi.
CITEȘTI
Servitoarea
RomanceFamilia Kyl era extrem de bogata.Până cănd..într-o zi tatal Korei ,Michel a investit toți bani lor într-o afacere..care..S-a dus dracu..Au pierdut toți bani..Toți..Din faimoasa familie..Kyl alcatuita din Michel și Corina și fiica acestora Kora..au a...