Ziua întâlnirii
Perspectiva Korei
Peste cateva minute va trebui sa plec.Ma voi intalni cu Klaid..a zis sa nu iau nimic formal..pe mine..deci am luat o pereche de pantaloni scurti si un tricou destul de larg iar parul l-am lasat pe spate.Iesind in living..l.am vazut..purta o pereche de pantaloni gri si un tricou alb..care ii scotea muschii in evidenta..Arata...superb.
-Iubito nu te mai holba atat..oricum ma vei vedea mereu acum..Doar sunt al tau.
Al meu...ce bine suna..zicand asta mi-am muscat buza .
-Daca iti mai musti buza aia..cred ca sar pe tine.
La auzul acelor vorbe ma rusinez ca racul..
-Shh..hai sa mergem
Ma ia de mana si gand ajungem in dreptul masinii se opreste si scoate o bucata de material din satin alb.
-Ce reprezinda aceasta bucata?
-Reprezinta tu...esti la fel de pura ca ea..Albul e puritate..la fel ca tine..Insa acum o voi folosi sa te leg la ochii .Vreau sa fie o surpriză .
-Hm..
-Ai incredere in mine?
-...
-Te rog..
-Bine am.
Cum am terminat de zis imi leaga bucata de satin pe ochi si dupa imi da un sarut pe frunte.
-Urneaza-mă printeso.
Imi intind mana si el mi ia dupa care ma baga in masina si porneste...drumul a fost in tace pe fundal auzindu-se melodia I always love you.
Dupa un timp masina se opreste si el ma ajuta sa cobor.Dupa imi ia mana..si eu il urmez in liniste..
-Asteapta puțin..zice el si aud pasi cum se indeparteaza de mine.
...of..oare ce se intampla?!Unde ma aflu?
-Desfa-ti funda..
Il ascult ..si fac in tocmai insa cand imi cade bucata de satin jos..raman..fara cuvinte.Eram in fata unui foisor iar drumul spre el era facute din petale albe.Inauntrul foisorului era facuta o inima din petale roși..iar in centru inimi..Era el..statea pe un scaun cu o chitara in mana..
-Acest cantec..l-am compus pentru tine..
-..nu sunt in stare sa zic nimic.Cand observa asta imi arunca un zambet iar un ma apropri de el.
-Cand te-am vazut prima oaraaa..Da daa prima oara..Inima mi-a stat in loc..si m-am intrebat de ce?Mi-ai intrat in cap...si mi-ai pus capac..Poate ti se pare o aiureala...dar eu iti spun ce simnt..O na na naaa..Na na naee..Tu ,tu esti femeia care..Femeia care e si inger si drac...singura din lumea toata...care m-a invatat sa iubesc.O na na naa ..Na na naeee...Te rog da-mi o sansa...o sansa sa vezi ca m-ai schimbat ...Na na naee..
Atunci cand s-a oprit aveam lacrimi in ochi..Plangeam..
-Shhh..nu plange am facut ceva gresit?
-Nuu..Nu ai facut nimic gresit..defapt plang de fericire..
-Kora..
-Da ,Klaid..
-Incep sa ma indragostesc de tine...nu vreau sa pleci..as fi distrus..da-mi o sansa te rog..
Auzindu-i cuvintele ma ridic pe varfuri si imi zdrobesc buzele de ale sale..
-Si eu ma indragostesc de tine.
Zicand asta el ma cuprinde mai bine im brate...si dintr-o data..ploaia incepe sa apara
-Kora..sti ce semnifica ploaia?
-Nu.Ce?
-Noroc..Deci iubire..vrei sa fi iubita mea?A acestui arogant..impecil ingamfat?
-Da ,da vreau.
Atunci imi zambeste si ma ia pe sus pana ajungem afara in ploaia care incepuse...Si incepe sa ma sarute..
Nu poat spune ...decat un lucru...ma atrage..din toate punctele de vedere...si..cred ca deja il iubesc..Poate ca l-am iubit din prima zi..Dedicată pentru:
MaraWhite8
PetcuNicoletaLav
O zi a îndrăgostiților fericită
CITEȘTI
Servitoarea
DragosteFamilia Kyl era extrem de bogata.Până cănd..într-o zi tatal Korei ,Michel a investit toți bani lor într-o afacere..care..S-a dus dracu..Au pierdut toți bani..Toți..Din faimoasa familie..Kyl alcatuita din Michel și Corina și fiica acestora Kora..au a...