Pas în doi

1.5K 70 0
                                    

Perspectiva Dianei.
Eu am fost cea care a rupt sarutul..pentru a sta..pe pieptul lui.Caldura emanata de corpul sau..imi faceau bine..Ma linisteau.
-Diana?
-Da ..Ce e Mateo?
-Ai vrea sa..
-Sa?
-Formam o famiei..Stiu  la ce te gandesti..Nu am niciun inel ascuns..Nici vreun discurs pregatit..Eu doar..te cer..Fara formalitati..fara nimic..Acepti?
-Fireste ca da..te iubesc..Dar ce facem cu Maya..?
-Am sa incerc sa ma ocup eu..
-Bine..
-Iubito?
Imi ridica barbia cu degetele sale..si eu ajung sa ma uit in irisi lui..In care..Pur si simplu ma pierd.Nu vreau sa il pierd din cauza Mayei..
-Nu te gandi la ea..Asta va fi pasul nostru..
-Pasul nostru?
-Da pentru ca din momentul asta...in care ai acceptat..imi vei deveni sotie..Nunta..va fi..Dar acum..Vreau sa sti.Sunt alaturi de tine orice ar fi..Mereu voi fi..Si sti de ce?
-Nu..
-Pentru ca m-ai scos din demoni mei..M-ai facut sa iubesc iar..si sa am incredere in femei.Te iubesc Diana..
-Si eu ..Ma bucur ca ai dat in acel magazin peste mine.
-Mai sti ce ti-am spus?
-Daca cred dragoste la prima vedere?
-Imagineaza-ti ce am simtit atunci..si imulteste sentimentul ala cu fiecare zi care trece ..atat te iubesc eu.
-Mateo..
-Facem pasu-n doi?
-Firește.
Zicand asta m-am urcat..peste el..si am inceput sa-l sarut cu toata patima..
Il doream..
Ma doarea..
Asa ca ne devoram.

Dedicată:
PetcuNicoletaLav

ServitoareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum