Tachinat

1.7K 79 2
                                    

Perspectiva lui Klaid
Dupa ce am iesit din ,,dus" ne-am imbracat..
Si am plecat jos..
Sa luam masa..
Masa nu era o problema.
Problema era parintii nostri..Care mai nou facusera un obicei de a petrece aproape tot timpul impreuna.Vorbind despre cine sti ce.
Cobor scarile cu mana pe talia Korei.
Iar cand ajungem in  fata lor .
Toata lumea se holba la mana mea.
-Eu si Kora ne vom casatori.Nu are ca sa vi se para brusc.Insa asta e inima.Nu poti juca cu ea.Ea alege de cine sa se îndrăgosteșteasca.La fel cum inima mea a ales-o pe a ei..asa a facut si a ei.
Si tacere.
Dintr-o data il vad pe Michel,viitorul meu socru.
Se aproprie..
-Ce intenti ai cu fiica mea?(Michel)
-Sa fie sotia  mea domnule.
-Cati nepoti ?(Michel)
-Tata..(Kora)
-Domnule..asta timpul va zice.Dar va asigur eu ca o voi iubi rau..De nu ne schimbam si mobila ..des..Sa nu-mi spuneti mie Klaid.
Zicand asta..toti pufnesc intr-un ras..de zile mari.Toti in afara de Kora..Presimt ca va trebui dupa sa-mi fac asigurarea..Nu voi iesi cum viata din mainile ei.
-Foarte bine.Asa te vreau.(Michel)
Acesta da mana cu mine..si se intoarce la loc.Dar mai nou se ridica..Mama?!Daca si ea..vrea sa-mi faca asa..nimeni nu tine cu mine.
Insa..spre surprinderea  mea..se fuce in fata Korei..si vorbeste  hotarat.
-Il iubesti?(mama)
-Mai mult decat pot spune.(Kora)
Asa mama..arata-ti si tu colti.Macar tu sa ti cu mine.
-Atunci ..mi-e mila de tine.Va trebui sa il suporti .
Ceeee.
Asta e o gluma..
Acum ei..rad..si eu tac.
Nu e amuzant.
Nu e amuzant!
-Nu va uitati asa la noi?Am vrut sa destindem atmosfera..oricum..Asteptam de ceva vreme o nunta.(tata)
-In special o fata care sa-i bage mintile in cap .(mama)
-Putem manaca?.
-Fireste.(mama)
Si asa ne-am asezat la masa..Nu inteleg..De ce eu sunt cel tachinat mereu?

Dedicat
-darkness-angel-

ServitoareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum