Ziua nunții

2.2K 103 0
                                    

În sfârșit...este ziua nunți..
Perspectiva Korei
Of...rochia asta vine bine nu?..Machiajul..nu s-a stricat..Nu...
Domne..te rog eu..vreau sa fie superb..cea mai frumoasa zi din viata mea..
-Scumpo esti frumoasa.Superba chiar.
-Multumesc mama..Crezi ca ii va placea lu Klaid?
-Bineinteles..
-Ma duc sa o intreb si pe doamna Alice.
-Sigur scumpo.
La auzele vorbelor mamei.Pornesc pe hol insa aud o voce familiara si ma blochez.
Klaid..era cu o fata..si se certau.
-Nu intelegi?!Tu esti tatal copilulul.
-Femeie..am avut o simgura aventura noi..Una!
-Si?Asuma-ti faptele.Voi barbati nu stiti decat sa v-o bagati.
-Auzi..nu e vina mea!Ai zis ca iei pastile..si in plus asta e demult..crezi ca nu imi dau seama ca nu e al meu?
Doamne...Klaid..va fi tata?!Nu pot sa cred...trebuie sa plec de aici.Nu ii pot face asta femei.
Ma intorc inapoi si spre norocul meu..mama plecase.Imi dau cat de repede pot rochia jos si o arunc pe pat.Imi iau repede intr-o geantă un schimb de haine..cheile de la masina si cardul.
Dau sa plec..insa..parca lipseste ceva.Ma intorc la masa și scriu un bilet.
,,Draga Klaid,
Femeia nu e o jucarie.Vei fi tata felicitari. Eu nu pot lua locul asta alteia.Casatoreste-te cu ea daca ai un pic de onoare..Vum sa-ti renegi copilul?Cum?..
Nu te mai recunosc.Poate nu te-am cunoscut niciodata.Am crezut ca esti o persoana buna.M-am înselat.
Firmele vor deveni asociate...dar noi nu.Am sa plec.
Uita-ma..daca nu ai facut-o deja."
Las biletul asezat pe rochie si plec.
Asta a fost.
Destinul mereu imi arata ca nu avem nicio sansa ..si eu..comtinui sa cred mereu ca o proasta ca sunt sanse.

Dedicată:
MaraWhite8

ServitoareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum