Surprize peste surprize.

2K 105 0
                                    

Perspectiva lui Klaid
Ma trezesc si constat ca am adormit in fata calculatorului..
Nu ca ar fi ceva  nou.
Sting calculatorul..si ma duc sa fac un dus.
Cand cobor ii vad pe toti adunati in jurul unui leptop.
-Ce se intampla aici?
-Fiule..Mateo vrea sa ne arate ceva.(Luis)
-Aa.
-Bun acum ca sunteti tot putem incepe.
(Mateo)
Zicand asta Mateo acceseaza un filmuleț.
Stiam ce film era..Era inregistrarea facuta de mine..Kora..se uita ca la o fantoma.
Cand se termina acesta incepe sa vorbeasta.
-Stiu..multi m-ati considerat un rival..dar nu e asa.Klaid..nu sunt concurentul tau.In inima Korei..doar tu existi.Ok..poate ca are un caracter frumos..si e frumoasa.Dar..nu ma atrage.Intelegi?
Nu imi dau seama la ce se refera ..asa ca ii tramtesc o incruntatura.
-Nu ma atrag femeile.Nu am gasit inca nicio femeie care sa ma atraga de la un incident.
Si boom..chestia asta..m-a lovit ca un soc..deci..el era gey..sa zicem..dar era logidit cu Kora...insa a gasit inregistrarea si a aratat-o tuturor.Si acum vine intrebarea de ce?
-Uite nu imi dau seama de ce ai facut asta..De ce ai aratat-o?
-Meritai sa stie adevarul.Kora..eu mereu voi fi amicul tau..dar logodna asta falsa nu merge..si o sti si tu.Si acum..ma scuzati..trebuie sa plec.Insa inca ceva ..ai grija de ea.Te iubeste..la fel de mult cum o faci si tu.
Zicand asta m-a batut pe umar și  a plecat..

ServitoareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum