Nu o pot înșela..

2.5K 116 2
                                    

Perspectiva lui Klaid
Si uite cum prostul isi spune iar sentimentele..Daca ar sti ea..ca eu inca o iubesc.Dar nu va sti..nu inca..
Scot telefonul din buzunar..si ii dau mesaj ca la ora 16:00..sa fie gata ca vin sa o iau la cina.
Imi raspunde imediat cu un bine..
Mda ,,bine "..nici un,,scuze Klaid..nu trebuia sa plec ..nimic."
Plec rapid..trebuie sa fac ceva sa ma relaxez.
Ma boi duce la sala..trebuie sa boxez oe cineva in moaca la ce nervi imi face..
Ajung acolo si o vad pe Karla..Tipa aia..face meseria..rauu.Ma vede si isi unduieste trupul de felina pe langa mine..
-Hei scumpule..
-Ce vrei?
-De cand ai plecat..patul meu e cam rece.
-Și..ce propui?
-Ce zici de o mică vizită..Crede-mă nimeni din fetitele din club nu se pricepe mai bine ca mine..
Si aici ii dau dreptate..are niste abilitati exreme..Dar parca ceva nu ma lasa..Toti muschi mei..ar zice daa..rupe-o..Dar ceva nu ma lasa..Este EA..Kora..nu imi da pace..desi nu e a mea la propriu..nu pot face asta...Nu pot.Fata asta m-a tampit.
-Karla..crede-ma stiu ce bomba esti in pat.Dar mereu aceleasi miscari.Mai adauga si tu ceva.Hai pa.
Zicand asta am parasit sala..nici nu am facut box sau ceva..in mintea mea..nu apare decat chipul Korei.Asta mai trebuia.Sa imi opreasca activitatea sexuala..
Firar sa fie..
Macar peste cateva ore am sa o revad..

ServitoareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum