Perspectiva lui Klaid
Nu pot sa o las sa plece.Nu se poate asa ceva.
Ea nu ma va parasi..
Cobor repede din camera..si in hol ii vad pe toti ingrojorati .
-Ma duc după ea.Unde ar putea merge?
-In Australia,la bunici. (Corina)
Multumesc.
Ies repede pe usa..trantind usa in spatele meu.
Pornesc masina ,direcția aeroport.
Doamne..te rog ajuta-ma..imi vreau iubita inapoi.
Cobor repede din masina..si fug inspre aeroport.Nu imi pasa de cum arat de nimic..tot ce vreau e ea.
Ma duc in fata primului angajat care il vad.
-Ma scuzati stiti cumva daca o femeie..pe nume Kora a cumparat ceva?
-Domnule..ultimul bilet ramas a fost spre drum spre Suedia..dar nu imi amintesc sa se fi numit Kora.
-Era o femeie?
-Absolut.
-Unde e avionul acela?
-Partea de est mergeti pe culoarul 3 si ve-ti gasi avionul spre Suedia.
Am inceput sa alerg si brusc m-am oprit..nu era Kora.Era ea.Cauza tuturor problemelor..si lamga ea era un barbat..domnul Fernando Dy.Rivalu firmelor noastre...si atunci mi-am dat seama ca totul fusese o incenare.
Asa ca..am scos telefonul ..m-am apropriat mai mult ..Avand grija sa nu fiu zarit ..si am inceput sa ii filmez.
->Convorbirea:
-De ce trebuie sa plec tocmai in Suedia?
-Crezi ca nu va vrea sa faca nici un test de sarcina ?Nimic?Daca nu dispari cat mai departe..Aia va accepta sa iti ceara un test.Si inca nu s-a inventat nimic care sa faca teste ADN la copii care nu exista .Tu ti-ai facut partea ta din plan .Ea acesti bani si pleaca.
-Sa sti ca erau fericiti..am putut vedea asta.
-Asculta aici fetit-o ma dpare undeva daca erau sau nu fericiti.Conteaza ca..Nu mai e nimic.Acum firmele nu se vor uni.Asta conteaza.
Nu pot sa cred ce tocmai am auzit.Opresc filmarea..si ma amestec printre multime..plecând. Fernando Dy..te voi distruge...
Se pare..ca am reusit sa scot o dovada..dar partea cea mai prosta e ca ea nu a fost aici...acum ni stiu unde sa o mai caut..
KORA UNDE ESTI?!
CITEȘTI
Servitoarea
RomanceFamilia Kyl era extrem de bogata.Până cănd..într-o zi tatal Korei ,Michel a investit toți bani lor într-o afacere..care..S-a dus dracu..Au pierdut toți bani..Toți..Din faimoasa familie..Kyl alcatuita din Michel și Corina și fiica acestora Kora..au a...