Mă arunc eu în tine

5.6K 195 2
                                    

Perspectiva  lui  Klaid
În curând va trebui să merg inapoi acasa..Ultimul an de liceu si gata.Oricum se stie ca dupa ce termin liceul voi prelua din afacerile familiei..asa sca nu trebuie sa am prea multe griji.Oricum stiu totul despre firma..mai bine decat ma cunosc pe mine.Se pare ca suna telefonul..Mereu ma scoate cineva din gânduri..of..
-Da Jake.Ce e?
-..
-Club..suna mie .Oricum nu mi-am traso de aseara.Peste 10 minute vin si eu.
Zicand asta inchid telefonul si imi trag blugi megri si un tricou visiniu plus geaca de piele si niste tenisi negri si am plecat.
La intrarea din club ma ciocnesc de o fata..Wow..arata super..Forme apetinsate..par lung..hm..Frumoasa.Clar asa e tinta  mea.
-Frumoasa stiu ca sunt irezistibil dar nu trebuie sa te arunci asa in mine.Lasa că dacă e mă arunc eu în tine.
Nu stiu daca a prins aluzia dar roseata ei spune ca da.
In clipa urmatoare ma trezesc cu o palma.
La dracu..Asta m-a lovit?!
-Scumpete ..ma voi revansa pt asta.
-Cățelusule nu trebuie sa te revansezi.Acum poti pleca sa te arunci in cineva.Eu nu sunt disponibila.
Zicand asta se face disparuta.
Si uite si pe Jake cum rade.
-Frate...ce ți-a zis-o.
-Mai taci Jake..hai sa gasesc pe altcineva..asta disparu.Si oricum la cum pleca si la ce zise cred ca e lesby.
-Lesby?
-Da.Ce fata normala vorbeste asa..cu mine?!
-Hai frate ,las-o nu mai vorbim despre tipa asta super buna de ..
-Hei..Va fi a mea prima oara.Dupa o poti lua tu.
-Nu o vreau..La ce limba are..desi poate face minuni cu ea.
Ii dau un cot in torace lui Jake..si mergem.Tipa de la bar..arata bine..La atac

ServitoareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum