Prima vedere

2K 104 3
                                    

Perspectiva lui Mateo.
Dupa chestia asta..sper ca Kora va mai vorbi cu mine.De cand m-a ajutat atunci...a devenit un fel de sora mai mica pemtru mine.Nu puteam sa o las sa se ofileasca.Aseara am incurcat camerele  ..si am ajuns in cea a lui Klaid.Dar parca Dumnezeu  m-a trimis acolo..
Am vazut filmaea pe calculator..si a descarat-o repede..avamd grija sa nu fac prea mul zgomot.Toata noaptea m-am gandit ce sa fac ..si cred ca am facut alegerea corecta.
Acum sper sa se impace si ei.
Tot scufundat  in ganduri..dau peste  o fata.Ea cazand pe jos..la fel ca telefonul ei.
Ii intimd mana sa o apuc...iar ea surprinzator mi-o da.
-Mersi..
-Pentru ce..din vina mea ai cazut.
-Da dar m-ai ajutat sa ma ridic.Altcineva poate nu ar fi facut-o.
-Eh..
-Si totusi imi poti  da drumul..la mana.
Zicand asta parca am fost electrocutat...i-am dat drumul..si parca ceva ma cuprinsese..Dezamagirea ca nu o mai tin de mana..sau?..Eu nu am fost niciodata gey..in adevarat...dar nu ma atrageau fetele.
...asta din cauza Mayeie..dar..se pare ca frumoasa fata din fata mea..iese din reguli..
-Si tu aratu bine.
La auzul acestor vorbe..ochii mei se fac cat cepele..Iar ea roseste un pic.
-Aa..ma cheama Mateo Rey.
-Diana Camb ,incantata..
-De asemenea.
-Diana..crezi ca te-as putea intreba ceva?
-Daa.
-Crezi in dragoste la prima vedere?

ServitoareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum