Perspectiva Korei
Aseara nu am putut sa dorm..ingamfatul ala m-a sarutat..Si dupa a zis ca am gust de mucegai?!Bine ca are el de trandafir..
Iar acum..trebuie sa ii fac curat in camera.
Urc scarile rapid. .si intru in camera lui.Se pare ca nu e in pat..insa se aude apa.Face dus..
Ma apuc si fac repede patul..si dupa ma uit cu privirea daca mai trebuie sa fac ceva.Nu e complet curat.Dau sa plec insa il vad..are pe el doar un prosop pufos alb..Astfel isi scoate abdomenul la inaintare..si ma amtin cu greu sa nu zic vreun ,,waw".
O fi el un arogant nesuferit..dar arata foarte apetisant..poate prea.Si nu pot sa cred ca am zis asta.Si uite ca isi deschide si Adonis gura.
-Ai facut patul?
-Nu se vede?
-Irascipila, gust de mucegai?
-Waw..vorbi ingamfatul.Sti toti baieti cu care am fost mi-au dat niste note excelente .Mai ales la pat.
Ha haa..vad cum se incrunta..Stiu ca am zis o mare minciuna..dar merita ca sa ii vad moaca asta.
-Si inca ceva.Toti erau zei.Cu un sarut..ajungeam in rai.Dar pacat.Al tau nu mi-a facut nimic..
-Nu ti-am provocat nimic?
-Nimic in afara de greata.
Isi apleaca usor privirea in jos..pe semne ca i-am ranit orgoliul masculin iar.Asa ii trebuie.
Dau sa plec.dar niste prate imi cuprind talia..iar acum spatele meu este lipit de el..La naiba!
-Nici acum nu iti provoc ceva?
-Nu.
Isi lasa usor buzele spre gat..si il atinge usor.
-Dar acum?
-Nu mai incerca.Esti patetic.Nu trezesti niciun sentiment in mine.
-Esti lesby ?
-Sunt normala ingâmfatule dar nu ma atragi deloc..iar de la sarutul ala a trebuit sa-mi spal gura mult timp.
Atunci imi da drumul..si eu plec.Vrei joc iti dau joc.
CITEȘTI
Servitoarea
RomanceFamilia Kyl era extrem de bogata.Până cănd..într-o zi tatal Korei ,Michel a investit toți bani lor într-o afacere..care..S-a dus dracu..Au pierdut toți bani..Toți..Din faimoasa familie..Kyl alcatuita din Michel și Corina și fiica acestora Kora..au a...