Când Kora a ajuns în apartamentul lui Mateo..și a aflat povestea..aceasta a ramas fara cuvinte...
Povestea:
Matei era un adolescent ca toti ceilalti.Ii placeau fetele..si inca cum ..Sa spunem ca avusese multe relati.Dar totul se termina atunci cand se izbeste pe hol de Maya..O tanara roscata cu ochii negri..care ii i-a inima imediat lui Mateo.
Dar in liceau..Maya..era si distrugatoarea de inimi..Insa lui Mateo nu-i pasa..A vrut sa isi incerce norocul.
Atunci..Mateo incepuse sa-i dea biletele in ore..pe care ea le rupea mereu fara sa le citeasca..Iar florile..de la el..le rupea.Nimic din ce facea nu era bun..Nimic nu o impresiona.
Atunci Mateo..si-a luat inima in dinti si a mers la ea ..sa vada ce vrea sa faca ca sa-i acorde un pic de atentie.Dar raspunsul fetei ..l-a lasat stana de piatra.I-a cerut sa-l pupe pe Dylan..capitanul echipei de fotbal..si pana la ora actuala cel mai bun prieten al sau..Sa-l pupe pe buze.I s-a parut absurd..Dar cum zilele treceau si Maya il trata si cu mai multa idiferenta.Astfel a hotarat sa faca ce i-a cerut..roscata.
A facut asta..in fata intregi scoli..s-a facut de ras..Insa Dylan..a tipat ca era doar o provocare..Asa l-a salvat un pic.Desi..era constient de ce se intamplase..a hotarat sa isi ajute prieten.Fiind ferm convins ca in spatele circului astuia este o poveste.
Dar lui nu i-a pasat de nimic..dupa ce a facut asta ..a mers sa o caute pe Maya..sa ii ceara sansa.Dar cand Maya l-a vazut i-a zis sa plece..ca nu sta cu gey.
..Mateo ..era disperat..asta a cerut ea..si dupa ce a facut...
A jurat sa le dea dracu pe femei..astfel..de atunci nu s-a mai simtit atras de nicio femei.
CITEȘTI
Servitoarea
RomanceFamilia Kyl era extrem de bogata.Până cănd..într-o zi tatal Korei ,Michel a investit toți bani lor într-o afacere..care..S-a dus dracu..Au pierdut toți bani..Toți..Din faimoasa familie..Kyl alcatuita din Michel și Corina și fiica acestora Kora..au a...