Perspectiva Korei.
Au trecut 3 ani de cand am plecat..
Uneori ma gandesc la el..alteori nu..
Oare el o face?
Fireste ca nu.
Oricum..nu am regrete...deoarce..am refacut o noua companie..iar tata este sefu..insa peste cativa ani..Eu voi conduce.
Acum..stau linistita pe canapea..cand dintr-o data..tata bine si tranteste cu putere usa.
-Fa-ti bagajele..Plecam..
-Unde?
-Probleme..cu firma..mama ta e deja la aeroport grabeste-te.
Auzid asta mi-am facut repede bagajul so am plecat..si iata-ma..in drum spre Anglia ..un loc in care nu as mai fi vrut sa calc..Un loc care imi trezeste amintiri care le credeam uitate..
Am adormit..
Peste ceva timp ..simt o mana cum ma misca..
-Scumpo..trezirea ..
-De ce mama..
-Am ajuns..Hai nu fi puturoasa.
Cum am coborat din avion...am zis..,,m-am intors in iad".
Am inchiriat un apartament si tata a plecat..neutand sa zica,,fa-te frumoasa..la ora 7 :30 ne intalnim cu asociati.."..
Mda da..Am luat pe mine o rochie visinie mulata pe corp,parul l-am facut bucle..iar ca machiaj am folosit un ruj mat rosu si rimel.
Mama si tata ..erau jos..am pornit masina..si am ajuns..LA VILA FAMILIEI COBRA?!Ei sunt asociati nostri?..Doamne ia-ma..
Am coborat din masina si am mers sa o salut pe doama Alice si sotul acestui.Ce bine ca dracu nu e...Oo si uite-l imbracat intr-un costum albastru inchis..era..Absolut divin.Kora..concentreaza-te.
Insa..cand ajung in dreptul lui il ignor.
Masa a inceput..si toti vorbeau lucruri neinteresante..asa ca ma plictiseam .Dupa un timp..la masa ne-au adus tort..Atunci l-am auzit pe tata vorbind de o afacere cu francezi.
-Plictisitor..
-Oo domnisoara australianca se plictiseste.Ti-e dor de actiunea de acolo?Iti pot arata ca si aici e actiune.
..El tocmai a insinjat ca eu..sa il ia dracu.
Ma ridic lund in mana farfuria ..si camd ajung in dreptul lui...i-o izbesc de fata .
-Oo Klai..imi pare asa rau..Am ramas fara desert..Dar veste buna.Te-am indulcit pe tine in stil australian.
La auzul vorbelor asta parinti nostri incep sa rada in timp ce Klaid se face rosu ca racul.
-Eu ma duc pana la baie ..revin.
Zicand asta..am plecat pe drum incepand si eu sa rad .
Cand dintr-o data..cineva ma prinde de mana..si ma izbeste de perete..As recunoaste oriunde acest parfum ..Klaid.
-Te-ai curatat asa repede?
-Scumpa mea servitoare..
M-a facut servitoare?!E atat de..L-as baga 2 metri sub pamant..
-Fac multe lucruri rapide..Rapide..placute..cum vrei tu..Ti le-as putea arata..Dau sa ii dau o palma insa imi prinde si imi imobilizeaza mana...Asta mai trebuia..
Dupa ma lipeste de perete si imi ridica ambele maini sus.iar corpul sau masiv se lipeste de al meu..
-E timpul sa iti arat si eu o dulceata a la Amglia.
Zicand asta se napusteste asupra guri mele si incepe sa ma sarute ..picioarele parca mi se imoaie..limbile noastre fac un dans teribil..iar cand focul nostru ardea..Atunci m-a lovit realitatea..Asta e total gresit..
Asa ca l-am impins..
-Sa nu intraznesti sa ma mai atingi.
CITEȘTI
Servitoarea
Lãng mạnFamilia Kyl era extrem de bogata.Până cănd..într-o zi tatal Korei ,Michel a investit toți bani lor într-o afacere..care..S-a dus dracu..Au pierdut toți bani..Toți..Din faimoasa familie..Kyl alcatuita din Michel și Corina și fiica acestora Kora..au a...