Perspectiva lui Klaid
Stau in pat si astept sa vina iubita lui Klaid.
Cum deschide usa..ii sar in intampinare si o lipesc de perete.
-Hmm..iubito..mi-a fost asa dor de tine...De buzele astea..de gemetele tale cand te fac sa fi moale..fara vlaga.
Aceasta se inroseste dupa care zice.
-Termino!
-Imi pare rau..nu am cum..doar esti iubita mea.
-In legatura cu asta..imi cer scuze..am vrut sa scap de aroganta ta..si primul nume care mi-a venit in minte a fost al tau.
-Hai ca stiu ca visezi la mine inca de cand m-ai vazut afara la club.
-Tu erai?!Trebuia sa imi fi dat seama ca tu erai dupa mirosul pe care-l emani.
-Si ce miros am eu scumpo.
-Scumpa e perna ta.Cu mine nu vorbesti cu scumbo..Nu am pret si nu ma vad ca sa ma numesti asa.Si mirosi...nu ..defapt duhnesti a aroganta..si te crezi cel mai tare.Crezi ca toate fetele sunt vrajite de tine..dar nu ..nu e asa.Nici macar nu arati asa bine..
Ce nu arat eu bine..fata asta incearca sa-mi zgarie orgoliu sau ce.Ca daca da..cam reuseste.
-Si acum..poate oi fi servitoarea ta.Menajera mai exact..Dar nu iti imagina ca ma aduci in pat..folosindu-te de ,,sa sti ca trb sa-mi faci patul".Esti patetic.
-Mai repeta o data .
Acum m-am enervat la maxim..cine se crede..asta?!Nimeni nu mi-a vorbit asa..O izbesc si mai mult de perete..si trupul meu se lipste de al ei.La naiba..vrajitoarea asta ma excita rau..
-Patetic.Esti patetic daca crezi ca ma poti intimida asa.
Pana aici..imi cobor buzele si le strivesc de ale ei..le misc intr-un sarut nebun..dar ea..nu raspunde..de niciun fel..Incerc sa o musc de muza..dar sa fiu eu al dracu daca nu se misca ca pestele pe uscat.Pana la urma reuseste sa ma impinga si ridica palma..sa dea dar i-o prind.
-Buzele tale au gust a mucegai.
-Mai bine sa fi mucegai..decat o curva de-a ta .
Zicand asta pleaca..
Nu stiu..dar..parca regret ca i-am zis asa..are cele mai moi si mai dulci buze pe care le-am gustat vreodata..Si acum..m-a lasat cu dctamai eretia ..si a plecat..Desi regret putin pentru cum am vorbit cu ea..acel sarut nu-l regret..insa recunosc..sunt octicat ca ea nu mi-a raspuns...Ce femeie..
CITEȘTI
Servitoarea
RomanceFamilia Kyl era extrem de bogata.Până cănd..într-o zi tatal Korei ,Michel a investit toți bani lor într-o afacere..care..S-a dus dracu..Au pierdut toți bani..Toți..Din faimoasa familie..Kyl alcatuita din Michel și Corina și fiica acestora Kora..au a...