Perspectiva lui Klaid
...inca o doresc..
Vreau sa fie a mea..
Insa..
Iar m-a lasat.Stau si ma holbez ca un bou la peretele pe care era lipita..acum cateva minute.Femeia asta ma distruge..Am crezut ca am uitat-o..dar nu e asa.
Dar daca vrea sa joace pe dura cu mine ..Ii arat eu.Si eu stiu sa joc acest jos.
Asa ca ma intorc la masa.
Cand ma vede tatal lui Kora se ridica in picioare ..Pe semne ca va spune iar un discurs plictisitor..
-Dupa cum stiti..Noi mereu am fost ca o familie..Ne-am ajutat..si sustinut..Si la bune si la rele..Acum am devenit asociati..dar compania voastra nu va putea sa mai functioneze fara a noastra..Si invers.Rivali nostri..deja..s-au extist..Am discutat impreuna cu Luis..si am ajuns la un acord.
-Ce acord tata?(Kora)
-Tu si Klaid ...va ve-ti casatori.
-Sa facem ceee?(Kora)
-Uite..mereu ai fost fata desteapta..ar trebui sa intelegi cum sta treaba.Nu va cere nimeni sa fi-ti sot si sotie pe bune..doar in ochii presei..Atat.Daca nu facem asta ..vom ajunge pe drumuri..Vrei asta?
-Nu tata...(Kora)
-Klaid tu esti de acord?
-Desigur..mi-ar face o imensa placere sa fiu ginerele dumneavoastra..
-Cât trebuie să stăm casatoriti?(Kora)
-Pana ce vaza asta se va duce..
-Eu sunt obosita..ma duc acasa..(Kora)
-Kora..nu vrei sa ramai aici?Poti sta in camera de oaspeți..(Alice)
-Bine.
-Klaid condu-o tu.(Luis)
Atat am asteptat sa aud..am apucat-o de brat si am dus-o..ii puteam citi nervozitatea..din priviri.Daca privirea ar ucide..as fi fost mort demult.
Am ajuns in fata camerei..iar ea da sa plece ..insa o prind de talie..si ii soptesc la ureche.
-Poti fugi..dar nu te poti ascunde..Incepand de acum esti a mea.
Zicand asta am sarutat-o pe frunte si am plecat.
...a mea..ce bine suna..
CITEȘTI
Servitoarea
Storie d'amoreFamilia Kyl era extrem de bogata.Până cănd..într-o zi tatal Korei ,Michel a investit toți bani lor într-o afacere..care..S-a dus dracu..Au pierdut toți bani..Toți..Din faimoasa familie..Kyl alcatuita din Michel și Corina și fiica acestora Kora..au a...