Epilog

1.6K 50 7
                                    

Și a venit și ziua în care scriu epilogul..
   Personaje principale :
    1.Kora&Klaid
*Kora este o sotie devotată..si o nora ideala ..ea se intelege perfect cu Klaid.Desi au ajuns părinți inca comtinua sa se tachineze ca la inceputuri.
*Klaid este un sot devotat ..Nu a inselat-o niciodata pe Kora..si nici nu o va face.De ce sa insele o persoana care i-a dat totul.O persoana care l-a pus pe jar si care a facut-o s-o doreasca pana a avut-o.Daca se va satura de ea vreodata..Imposibil.Corpul ei ,caracterul ei si pur si simplu ea..l-au vrajit..
E sub o vraja ..Reformulez amândoi sunt sub vraja ei.Vraja iubiri.

2.Mateo&Diana
*Mateo a aparut mai tarziu in aceasta carte..Povestea lui l-a inceput era trista..El suferea dupa ce-i facuse Maya..Dar intalnind-o pe Diana..Lucrurile s-au schimbat.El s-a schimbat.Diana l-a facut sa vada ca nu toate sunt la fel.Nici pana acum nu aflase intocmai motivul pentru care Maya facuse ce facuse..Dar..nu-l mai interesa .Tot ce-l interesa era..Diana si fetita lor.
*Diana..Diana a fost si inca este lumina lui Mateo .Precum te adli intr-un tunel si la capat se iveste o lumina..si pe chipul tau apare un zambet..Pentru ca mergi spre libertate..Ea a suferit o cezariana..Poate putea si muri..din cauza masteri premature.Dar s-a luptat pentru a trai copilul lor..Jenifer.Ea il va iubi si respecta pentru totdeauna pe Mateo ..Deoarece el..ii aratase dragostea..si cu el infintase o familie.
Si ce e mai importat in lume decat o familie?Exact nimic.

Personaje secundare.
1.Alice&Luis ,Corina&Michel..
Aceste personaje au reprezentat tipul de parinti iubitori.Alice si Luis ii acceptasera totul lui Klaid..pentru ca era copilul lor.Poate orice copil ar dori ca parintii sa faca cum vror ei ..Dar ..asta e gresit..Klaid ajunsese sa se creada cel mai important mascul.Dar nu era asa.Alice...cand  vazut-o pe Kora a stiut ca ea avea de gand sa-i devina nora..din acea cauza s-a gandit la postul de menajera .A vrut sa ii aproprie.Ce e drept si ea a avut un rol in unirea celor doi.Corina si Michel ..parintii Korei..au trecut prin cea mai tragica intamplare..Au crezut ca le va muri copilul.Si cum poti trai fara copilul tau...stiind ca el a murit in floarea varstei.Exact e greu..poate imposibil.

2.Maya
Ei bine ..s-a trezit din coma..defapt acum e intr-o relatie cu medicul care  a operat-o..Putin ironic..Da..dar se pare ca acel medic pe nume Marco Ly s-a indragostit de ea..Nu la prima vedere..In spital..a avut grija de ea doarece a simtit nevoia sa faca ceva bun..Si asa s-au apropiat..Relatia Mayei cu doctorul a inceput cand erau intr-un club..si ea fiind putin luata de la atata alcool l-a sarutat.Prin acel sarut amandoi si-au dat seama de sentimentele pe care le nutrea unul pentru altul.Astfel acum planuiesc sa se casatoreasca..chiar sa adopte un copil sau poate doi..Medicul era steril..dar isi doreau o familie ..si au ales adoptia..pentru ca asa mai ajutau o viata..Ii ofereau adapost unul copil mai nenorocos.
Dar cum sa arunci un copil..

3.Jake.
Multi dintre voi poate ii urati.Dar o faceti pe buna dreptate..
Le-a rapit pe Kora si Diana..A vrut sa ii avorteze copilul Korei..si dupa sa le omoare..A vrut sa-l omoare si pe Klaid..
Si de ce..
Mintea lui nebuna credea ca firma ii apartine lui..
Insa se pare..
Ca suferea de schizofrenie..cert era nebun cu acte..
Daca isi prezenta boala..scapa de inschisoarea..Dar nu a facut asta.
Nu a spus nimic..
A intrat in inchisoare..
Inchisoarea pemtru el..era un fel de iad..
Primea adesea înjurături ..violuri ..si batai..
Dar o merita..le merita..Klaid mereu venea la el o data pe saptamana..chiar daca nu cerea sa-l vada..ii aducea mancare...Acest lucru l-a facut sa se simta si mai prost..
Gresise mult...prea mult..poate ca acum realiza..Dar era prea tarziu.Intr-o seara..s-a spanzurat cu proprile maini..nu inainte de a jaria peretele celulei..scriind un mesaj..
Un mesaj de ,,iarta-ma"...Acest lucru a ajuns si la urechile lui Klaid ...dar dand inca o data  dovada de bunătate..a  zis ,,voi incerca sa te iert..si ma voi ruga la Dumnezeu  sa te ierte si el."
Poate ca Jake si-a incasat pedeapsa  sau poate ca nu..

Și știu sigur că  vreți să aflați ceva despre Jeniffer Rey și Erik Cobra.
Pai..poate le-au urmat  modelul parintilor..si s-au casatorit si ei..
Sau poate ca..istoria s-a repetat iar Jeniffer a ajuns si ea servitoarea  lui Erik..dupa l-a schimbat.
Cert e ca in mintea mea ei vor forma un cuplu.
Va las pe voi sa va imaginați idila lor..

                           *Sfârșit*

ServitoareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum