Jurăminte

1.3K 58 2
                                    

Perspectiva  naratorului.
Si ziua cea mare a venit.
Kora se afla la bratul tatalui ei..in timp ce Diana se afla la bratul tatalui ei.
Ambele mirese paseau pe covorul alb presarat cu trandafiri..pentru a ajunge la alesi lor..
Prima care a ajuns a fost Kora.
Si preotul a inceput sa vorbeasca.
-Kora Kly de buna voie și nesilita de nimeni îl iei drept sot pe Klaid Cobra?
-Da,din toata inima da.
-Klaid Cobra de buna voie și nesilit de nimeni o iei drept sotie pe Kora Kly.
-Da,din toata inima da.Domnule ..as dori sa-mi spun juramantul..
-Fireste.
-Eu Klaid,sunt un arogant..un netrebnic..si tot ce ai mai zis tu.Ai fost simgura fata..care zicea lucrurilor pe nume.Cel putin care imi zicea mie.Nu iti pot promite ca nu te voi mai rani niciodata.Dar iti pot promite ca te voi iubi neconditiomat.Si ca voi fi doar al tau.Te iubesc Kora.
-Si eu te iubesc  ,draga Klaid.
Preotul le-a spus sa semneze niste acte dupa care le-a imanat personal actul care spunea..ca sunt casatoriti..
Si dupa replica mult asteptata.
-Poti saruta mireasa.
Atat i-a trebuit lui Klaid sa auda ca a inceput sa o sarute..atat de pasional si puternic pe Kora..ca intr-un  timp credea ca va pica..Dar s-a oprit cand a realizat ca era in public.
Ei s-au dat la o parte si pe locul lor s-au asezat Mateo si Diana..
Acestia au acceptat..si a venit radul sa-si spuna juramintele.
-Mateo..Tu sti..nu-s perfecta.Dar..cu tot cu imperfectiunile mele..eu sunt a ta.Si doar a ta..promit sa stau alturi de tine ..si la bine..si la rau.Sa infruntam problemele impreuna.Cand se va mai ivi ceva..am sa te ascut..Eu Diana Camb..promit ca-ti voi fi alaturi..si la bine..si la rau..Promit ca-ti voi da ascultare..si nu in ultimul ramd te voi iubi..
-Sti..deja pregatisem un discurs..am vrut sa te surprind..Dar realizai..ca nu trebuie sa iti spun 1000 de cuvinte.Asa ca tot ce aveam de gand sa-ti spun..Iti voi demonstra.Fara cuvinte.Doar fapte.
Dupa ce au semnat actele..au devenit si ei sot si sotie..iar la final a urmat un alt sarut de iti taia respiratia.
Odata cu unirea tinerilor..Familia si prieteni adunati s-au retras la petrecerea de dupa nunta.

ServitoareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum