Accept postul

4.8K 200 0
                                    

Perspectiva Korei
Razele soarelui imi magaie fata astfel deschid ochii..La naiba cat e ceasul.
Ma ridic din pat si pornesc spre bucatarie...azi vreau sa o ajut pe mama.Imi trag repede treningul gri si plec..insa pe coridor ma lovesc de un baiat.Hm..imi pare cunoscut. Dar privirea lui ma arde...la dracu..sa nu se mai holbeze asa..Sau ramane fara ochi.Si nu glumesc.
-La ce te tot holbezi?
-Eu?
-Da tu ,ingamfatule.
-Oo ..si tu cine ar trebui sa fi?Servitoarea?
-Eu sunt..
-Esti?
-Iubita lui..
-Lui?
Hmm..la naiba..cum dracu il chema pe fiul lui Luis..
-Klaid.Sunt iubita lui Klaid.
-Imi cer scuze atunci.Nu stiam ca Klaid are iubita.
Dau sa mai zic ceva insa o aud pe dn Cobra ca ma roaga sa vin pana la ea.Asa ca plec.
-Buna ziua doamna..
-Te rog nu mai vorbi cu doamna.Ma faci sa ma simt o baba.
-Aa..ma scuzati.
-Am auzit niste replici..se pare ca l-ai cunoscut pe..
-Ingamfatul ala?!Da..as fi preferat sa nu.Pun pariu ca se crede Casanova.
Nu stiu ce am zis..dar se pare ca femeia de langa mine..a izbucnit intr-un ras.
-Tu chiar esti speciala.
-Multumesc  de compliment..desi nu prea cred ca sunt.Sunt doar un om..Oricum  v-as ruga daca a-ti putea sa  imi oferoti un loc de munca in casa.
-Imi pare rau scumpo..dar toate posturile sunt date..sau..de fapt mai bine lasa.
-Spuneti-mi va rog.
-Ar fi un post.
-Care?
-Ai putea sa lucrezi ca menajera pt fiul meu..nu ar trebui decat sa-i faci ordine prin haine,patul..treburi destea.
Sunt atat de fericita ca sar la gatul femei si o imbratisez.
-Accept..va multumesc.Zicand asta fug la mama sa-i dau vestea.

ServitoareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum