Da,cred!

2K 99 2
                                    

Perspectiva Dianei
..daca cred in dragoste la prima vedere?
-Deci?
-Da..cred.
-Eu nu credeam..Nu credeam ca voi  mai simti vreodata o atractie pemtru o femeie..Dar destinul e destin.Iar soarta si-o face omul prin faptele sale.Acum am intrles..am facut o fapta buna..si am fost răsplătit.Multumesc Doamne..Sper ca nu ma consideri un ciudat.
Ciudat?!Asta cred ca e o gluma..arata asa de binee...si aw..mama..Aia sunt muschi.Parca-i crapa hainele de pe el..Zau.
-Te cred superb.
La auzul vorbele mele el zambeste.
-Nu sunt mai superb ca tine.
Si atunci un val de adrenalina ma lovit.Asa ca m-am ridicat pe varfuri si am inceput sa-l sarut.Din cauza socului la inceput nu mi-a raspuns..dar dupa..aw..a fost un adevarat sarut al dominatiei..Am rupt sarutul cand am ramas fara aer.
-Scuze.
-Nu ai de ce sa-ti ceri scuze..defapt..
-Da?
-Vrei sa fi iubita mea?
-Dar nu ne cunoastem decat de cateva minute.
-Doar sa te vad mi-a fost suficiet..si m-am si indragostit.Sper ca nu pare un cliseu.Da tu..draga Diana..ma atragi..defapt nu e vorba doar de atractie..Te iubesc..Si tu..esti prima mea dragoste la prima vedere..Deci..imi acorzi o sansa?
-Da..da..daa.De o mie de ori da.
Zicand asta el se apleaca pentru alt sarut pasional .
Cand rupa sarutul imi prinde mana si o ridica in sus.Dupa care incepe sa tipe.
-A acceptat sa fie a mea.
O Doamne...cred ca am rosit toata..mai ales ca uni oameni au imceput sa aplaude .

ServitoareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum