BÖLÜM ŞARKISI - MABEL MATİZ - BİR HADİSE VARSabah telefonumun sesiyle uyandım abim arıyordu yan tarafıma baktığımda Yaman hâlâ uyuyordu telefonu hemen açtım.
"Efendim abi bir şey mi buldun?"
"Sayılır abim. "
"Nasıl yani? "
"Onun bulunduğu bir mekana baskın yaptık ama o biz gelmeden önce kaçmış olmalı. "
"O sizin geleceğinizi nereden biliyordu? "
"Bilmiyorum güzelim. "
"Tamam abiciğim sen kendine dikkat et o manyağın ne yapacağı belli olmaz. "
"Sen beni merak etme sen kendine dikkat et çok gerekmedikçe dışarıya çıkma. " Sanki çıkıyorum dedim içimden.
"Tamam abiciğim görüşürüz. "
" Görüşürüz abiciğim. "
Telefonu kapatıp ve koydum yamana baktığımda hala uyuyordu onu uyandırmadan sessizce yataktan kalktım banyoya girdim elimi yüzümü yıkadım sonra dolabımdan kıyafetlerimi aldım.
Giyindikten sonra mutfağa gittim Yaman'a kahvaltı hazırlıyorum çünkü ondan birşey isteyeceğim ve kabul etmesi için ona bugün yalakalık yapacağım neyse hemen kahvaltıyı hazırladım vay be bu kadar becerikli olduğumu bilmiyordum kendimi tebrik ediyorum neyse hemen odaya gidip Yaman'ı kaldırmaya çalıştım ama sadece çalıştım."Yaman kalk! "
"..."
" Off ! Yaman hadi kalk. " Diyip onu dürtüm.
"Hadi yaman ya. "
"Ne oluyor Aslı, bir uyutmadın? "
"Yaman ben acıktım. "
" Git yemek ye Aslı. "
" Allah Allah neden ben bunu önceden düşünemedim acaba? "
"Aslı git başımdan uyuyacağım ben "
" ya ama Yaman bak o kadar kahvaltı hazırladım sana. "
"Sen bana kahvaltı hazırladın? " Dedi şaşkınlıkla.
"Evet niye bu kadar şaşırdın ki?"
"Birde dün olandan sonra soruyormusun? "
" öyle kazalar olur canım yani insanlık hali "
"bana pek öyle gelmedi ama neyse"
" off hadi çok konuştun hazırlan ben mutfaktayım "
" aslı sen benden ne istiyceksen açık açık söyle"
Oha ya adama bak beni ne kadar iyi tanıyor
" yok canım ne alakası var bu bir teşşekür kahvaltısı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh Hastası !
General FictionBir psikolog düşünün, Ve birde kardeşini iyileştirmek için o psikoloğu kaçıran bir mafya. Peki bu iki zıt kişilik beraber olursa ne olur? Bence çok düşünme ve eğlenceli ve bir o kadar da karanlık satırlar arasına dal.