Bölüm 6 - Kedi

8.5K 431 114
                                    

BÖLÜM ŞARKISI - PİNHANİ - BENİ SEN İNANDIR

Aslıdan

Yaman bizi apar topar bir yere getirdi , ne kadar soru sorsamda cevap alamadım diğer ev gibi bir eve getirdi önce beni kucağına alıp eve soktu , tabi ben hala iyileşemedim. sadece ellerimi kullanıyorum ayaklarım çok acıyor keşke kaçmasaydım
siz şimdi sorarsanız sen nasıl tuvaletini yapıyorsun yaman beni klozete otutturup dışarı çıkıyor işim bitince çağırıyorum beni tekrar kucağına alıp yatağa yatırıyor aslında anlatmam biraz saçma oldu ama aklınızda soru işareti olarak kalmasın .

" yaman birşeymi oldu"

"birşey mi olması lazım ."

" apar topar başka bir yere taşınıyoruz sence "

"canım sıkıldı orda "

" sen ne değişik bir adamsın"

"çok değişik :D "

"yaman tuvaletim geldi "

"sen ne yiyosun "

" Yemek yiyorum hem ben hemen eritiyorum"

"yemek yediğini hiç hayal edememiştim Sağol"

"altıma işiycem ."

" of gel şöyle"

Oh be rahatladım . Siz siz olun sakın tuvaletinizi tutmayın :D

"yaman al beni"

Sesleniyorum sesleniyorum ama ne içeri giren var nede ses veren illa bağırttırıcaklar

"Yamannnnn"

" ne var ne "

"nerdesin sen"

"burdayım "

" onu görebiliyorum az önce neredeydin"

Cevap vermedi beni kucağına alıp yatağa yatırdı .
Yere eğildi ya ama ben seni yerimm üstüme kedi koydu

" nerden buldun bu kediyi "

"bulmadım bi arkadaşın biraz sen bak "

" ya yaman sana şuan sarilabilirim"

" sarıl o zaman "

Yamandan

Aslı ya kediyi vermiştim gözleri gülüyordu sarıldığında değişik hissettim kalp atışları hızlandı hissedebiliyorum , sanırım benimde hızlandı bundan sonra her gördüğüm kıza kedi köpek vericem bi işe yararlar hala sarılıyor lan bu

" bence yeter fırsattan yararlanarak uzun uzun sarıldın" Dedim tebessüm ederek.

"dalmışım öyle hem ne fırsatı be " bana çemkirdiğinde dalga geçerek yanağını sıktım.

"bilmem kalbin hiç öyle demiyo ama "

" saçmaladın iyice hem sus kedicik uyuyo "

"yada neyse ben geri götürüyim"

"hayır gerizekalı " Dedi.

" gerizekalı ? "

"o şey iç sesimle konuşuyordum da "

" iç sesine gerizekalı diyenide ilk defa görüyorum "

"aynen ilk ve sonun olsun zaten neyse ben iyice saçmaladım."

Çalan telefonum cebimde titrerken usulca elime aldım.

- Alo

......

- tamam çıkıyorum onların mezarını kendi elimle kazıcam

Şu Abdullah piçine güven olmaz en son 1 yıl önce işi düştüğünde aramıştı. Telefonda bana dediği ise korumalar kız kardeşime göz koymuş ama bilmiyolarki kardeşimin şizofren olduğunu ve babamı öldürdüğünü, babamın ölümünü kalp krizi olarak biliyorlar. Babam liderdi yerine ben geçtim. Dostumuz kadar düşmanımız da var, şimdi ise bi adres verdi oraya sağ kolumu göndereceğim. Abdullah'ın istediği benim. Amacı neyse er ya da geç öğreneceğim.

"Ne mezarı ne kazması" diyen Aslı'ya döndüm.

" laf mı,dinliyorsun sen? "

" Evet dinliyorum sen nesin katil misin?" Dedi neredeyse korkuyla.

"katil felan değilim." Soğuk ses tonum yerini bulurken,

"silah ne ozaman apar topar yer değiştiriyorsun birisi ile konuşuyosun mezarını kendi elimle kazacağım diyosun sen bunlardan ne çıkarırdın"

"ben konuşma dinlemezdim." Dedim başımdan gitmesi gerekiyordu.

Aslıdan

Yaman böyle işte tartışmanın ardından kapıyı çarparak odadan çıktı . Allahım bu adam neyin içinde böyle, benide bu işin içine çekmesinden korkuyorum , ne kadar bencilsin dediğinizi duyar gibiyim , evet bencilim insanlara karşı nefret duyuyorum, olan okadar olaylardan sonra hayvanlara daha çok güveniyorum ,3 yaşındaki çocuğa tecavüz edip ateşe vermek nedir neyse ...

Yamanin sağ kolu Ömer ;

Biraderimin dediği yere geldim sayılır iki tane araç var yanında bir kaç adam fotoğraflarını Yaman'a attım , çok geçmeden cevap verdi bak sen benden mesajdamı beklermiş. mesajda yazanlar şunlar ; "ne konuştuklarını duyabilirmisin "? Gülen emoji attım biraz daha yaklaştım az buçuk duydum dediklerini yamana tekrar mesaj attım .

"yaman buraya geldiğinde ona işkence çektiricem sonra ..... oraları duyamadım . Havaya uçurucam dedi aga o değilde neydi o ilk uçan adamın adı onu geçersin ha böyle bulutların üzerine uçarsın babama selam söylersin artık ha ;) "

" lan oğlum bi dur daha ölmedim pamuğumu soktun g*tüme "

" işim bittimi lan yürüyen ölü " Dedim gülerek.

" dönebilirsin yürüyen müptezel " Dedi Yaman telefonu kapatmadan önce.

.....

Yamandan

Ne manyak bi adam kardeşim diye söylemiyorum karda yürür her yerde iz bırakır ama öz kardeşim olmasa bile kardeşim gibidir babası ölünce oğlunu bana emanet etti hani asliyla konuşurken demiştim birisi var yemeklerimizi getiriyor güveniyorum felan diye işte o sultan ömerin annesi ; ona sağ kolum diyorum ama benim için daha fazlası oda kendini sağ ayağım olarak görüyo .

ulenn ömer :D

Biraz kısa oldu sanki neyse sizleri seviyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Biraz kısa oldu sanki neyse sizleri seviyorum . ♥♥♥

 Ruh Hastası ! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin