Bölüm 37 - Pay

1.8K 142 18
                                    

Bölüm.

Iyi okumalar ;)

*

" Görebilirmiyiz "

" tabi görebilirsiniz " Abime baktım sen gir komutu gelince hemşireye teşekkür manasında tebessüm edip burağın kaldığı odaya girdim beni görünce doğrulmaya çalışsada karın boşluğundaki yara buna engel oluyordu mutlu görünmeye çalıştım , zordu .

" Nasıl hissediyorsun ? "

" sağol biraz daha iyiyim "

" Birazdan ifade vereceksin ama bana neler olduğunu anlatırmısın ? " neler olduğunu gerçekten merak ediyordum, Susuyordu .

" Hadi ama neden anlatmıyorsun yoksa seni aramadığım için kızgınmısın bana " kaçırıldığım günden beri aramamış evime geldiğim zamanda işime dönememişdim .

" Kızgın değilim sadece yorgunum " Ah ahmak kafam yorgun adamı daha çok yoruyordum .

" Şey peki mermi çıkarıldı demi ? "

" Aslı mermi çıkalı 1 saat oldu doktor söylemedi mi sana başarılı geçti diye "

" Aa doğru demişti of neyse aç mısın ? "

" Aç değilim Aslı " sinirli bir şekilde söylediğinde susmam gerektiğini anladım

" başım çatlıyor " cevap verecekken kapı çaldı içeri abim bir polis otoritesi ile girdi arkasından ifadesini alacak kişi diye tahmin ettiğim kişi girince çıkmam gerektiğini anladım .

" Neyse anlatırsın bana sonra " diyip çıktım odadan lavaboya gitmem gerekiyordu lavaboya doğru yol aldığımda onu hastane koridorunda görmeyi beklemiyordum...

*

" ifade zamanı anlat bakayım " diyip oturdu poyraz sandalyeye aynı şekilde ifade alıcak olan Ferhat'da

" Abi Aslı tehlike "

" Ne biliyorsun anlat " Aslının başına önceden ve şimdi gelenleri bilmiyordu burak , ama şimdi aslının tehlike olduğunu nerden biliyorduki ?

" iş çıkışı eve doğru geliyordum kapıyı açtım koltukta oturmuş bir şekilde adam gördüm yönü bana doğru dönük değildi şapka takmıştı o anlık korkuyla donup kaldım sadece... sonrasındaysa bana yüzünü döndü esmerdi bakışları korkutucuydu, " Ferhat yazmaya başlamıştı.

" Saat kaç gibiydi "

" Akşamüstü 6 gibiydi. "

" siması aklında ise resmini çizmek gerekecek. "

" Aklımda " masanın üzerine duran bir bardak suyu poyrazın yardımıyla içti .

" ayağa kalktı silahına susturucu takarken kaçmaya çalıştım dışarı çıkacaktım ki sert bir darbe aldım enseme yerde acıyla kıvrıldım. Boğuk bir ses tonu vardı bilincimi kaybediyordum yumruk yedim karnıma "Aslım tehlikede ve yapabilceklerimin henüz farkında değil ve sen kapısına gidince anlayacak , " kelimeleri soğuk bir metalin vücuda değmesi gibi ürperticiydi . Karın boşluğuma bir mermi isabet etti çıkıp giderken bilincimi kaybetmemeye çalıştım son kez bakıp o ürpertici sesiyle konuştu " Sen sadece küçük bir gözdağısın ... küçük bir . "

" Poyraz abi Aslıya neler oluyor neden tehlike "

" Aslıya anlattın mı ? "

" Hayır Korkar diye söylemedim . "

 Ruh Hastası ! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin