2.BÖLÜM
BÖLÜM ŞARKISI - HALSEY - WİTHOUT ME
•••
Sabah kalktığımda adam yatağında yoktu ama banyoda olabilir o yüzden girmemek daha iyi olabilir . Tam da tahmin ettiğim gibi çok geçmeden çıktı. Çok şık bir takım vardı üzerinde önemli bir yere gittiği belliydi ama şöyle bir sıkıntı vardı ki kravatını bağlamamıştı daha doğrusu bağlayamamıştı.
Genç adam sabah erkenden kalktığında Aslı uyuyordu banyoya girecekken genç adama mesaj geldi mesajda ; İş adamları arasında yapılacak önemli toplantıya sende babanın oğlu olarak gidecekmişsin yazıyordu banyoya girdi hazırlanıp çıktı Smokin giymişti ama fazla acemiydi kravatını yapamıyordu oflayarak dışarı çıktı Aslı uyanmıştı genç adam Aslı belki yapar diye düşünüp aslıya yöneldi Aslı anlamıştı yapamadığını ve şunları söyledi
" Sende kravatın gibi çok dengesizsin " Adam umursamayarak " Yapabiliyor musun? " dedi
" Galiba " kravatı yapmaya başladı neredeyse 10 dakikadır uğraşıyordu ama bir türlü yapamadı bir anda göz göze geldiler Aslı gözlerini kaçırdı Adam ise bakıyordu ..
" Aman kravatsız gidebilirsin " dedi kız ellerini hızla adamın üzerinden çekerek
"Keşke baştan söyleseydin "dedi adam kıza bıkkın bir şekilde bakarak
"Ben kravat takmadığım için bilmemem bence normal , hem sen neden yapamıyorsun? " adam onun sorusunu umursamadan konuşmaya başladı.
" Ben gidiyorum korumalar kapıda yanlış bir hareketini görmiyim yoksa - " kız bundan sonra gelicek tehdit cümlelerini ezbere bildiği için sözlerine devam etmesine izin vermeden araya girip başka bir konu açtı.
" Görmezsin merak etme şey... Sen nereye gidiyorsun? " dedim meraklı çıkan sesiyle nereye gideceğini ne zaman döneceğini bilmeliydi
" Sana ne ? " diye tersledi adam aksi çıkan sesiyle
" Ben acıktım " dedim konuya daha başka bir yere çekerek
"Yemek gelir birazdan " dedi yaman onun yüzüne hiç bakmadan
"Sen nerde yiyeceksin? " diye sordum ne yapıp ne edip onun nereye gideceğini öğrenmeliydim .
"Neden beni düşünüyorsun ? " dedi sırıtarak
"Beni her ne kadar sinir etsende kahvaltı önemli bir öğün " dedim yaman sırıtarak çıktı odadan Hayır yani gülecek ne var ki?
Yaman odadan çıkalı yarım saat olmuştu ben kahvaltımı yaptım banyoya geçip hazırlandım . Tam üzerimdeki tişörtü çıkaracak iken yaman banyoya daldı ." Yuh kapı var orda " diye çemkirdim karşımda duran adama.
" Seni görmeye meraklı değilim zaten " dedi umursamaz bir ses tonuyla ama hala banyoda dikiliyordu.
" Çıksana o zaman " dedim kapıyı işaret ederek ters bir bakış attıktan sonra banyodan çıkmıştı kapının ardından konuşuyordu.
" Gizem'in odasına girdim orda yoktun , bu odaya girdim burdada görmeyince sinirden direkt daldım banyoya kusura bakma.
"Gitmem merak etme ! " dedim kapı arkasından konuşuyorduk.
Banyodan çıktım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh Hastası !
Ficción GeneralBir psikolog düşünün, Ve birde kardeşini iyileştirmek için o psikoloğu kaçıran bir mafya. Peki bu iki zıt kişilik beraber olursa ne olur? Bence çok düşünme ve eğlenceli ve bir o kadar da karanlık satırlar arasına dal.