48. bölüm - " KAVUŞMA"

1.2K 69 12
                                    

Apartmanın kapısını açtıktan sonra abimle içeri girdik. Annem hemen yanımıza geldi ellerini abimin yanaklarına koyarken bir damla yaş süzüldü.

"Abi toparlanman lazım çünkü sen benim abimsin !"

"Oğlum benim nasıl da çökmüşsün" Abim yavaşça koltuğa oturdu. Ona bir bardak su getirdim. Sakin bir şekilde içti ,kalktı ve odasına doğru gitti.

Anneme sıkıca sarıldıktan sonra abimin yanına gittim. Kapıyı yavaşça açarken abimin pencereye boş boş baktığını gördüm.

" Toparlanacağım daha iyi olup , gizemler kurtaracağım ve onları kendi ellerimle hayatlarına son vereceğim!"

Abimin omuzuna kafamı koyarken gözümden yaş düştü. " yapacaksın , zorundasın abi"

***
Üzerime hırkamı alıp koşuya çıkmıştım.
Yağmurlu havaları severim bana göre dünyayı bi anlığına temizler ve ardında bıraktığı o güzel kokuyuda ayrı severim .

Kulaklığımı takıp hızlanmaya başladım mahalleden çıktığımda kendimi az da olsa huzurlu hissetmeye ihtiyacım vardı.

Yaman yoktu şuanlık ama içimde bir his vardı iyi hal indirimini kazanacaktık çünkü kendini kurtarmak için vurdu o ateşi bi yandan da intikam tabi

Koşmaya başladım. koştum ,koştum ,koştum bi yere gelmiştim ayaklarım beni cezaevine getirdi şaşırmadım önceden de gelirdim buraya ama içeri giremeden geri çıkardım.

Bu sefer de böyle olucak ama yakında çıkacağını düşünüyorum bu yüzden içeri girmeyeceğim.

Avukatın numarasını bulup aradım.

" sahilin oraya gelebilirmisin , müsaitsen ?"

Sahile koşarken hızlı sayılırdım şu aralar koşu yapmak bana iyi hissetiyordu.

Avukatı göremeyince ondan hızlı geldiğimin farkına vararak gururla gülümsedim ama bu kısa sürdü çünkü adam yan tarafta banka oturuyordu.

" bekletmedim umarım ?" Dedim hüsranla ve iyi hal indirimi için sorularımı sormaya başladım.

***

"Elimizde şartlı tahliye istiyebilmek için geçerli sebeplerimiz ve kanıtlarımız olmalı" Aslı heyecanlı bir şekilde sordu.

" Peki o sebepler ve kanıtlar bizim elimizde var mı?"

"Evet var. Olay sırasında aralarında bir kavga olmuş Yaman beyin yüzünde ve suçlunun da adli tıp raporuna göre de darp izleri var, tanık Ömer beyin de söylediği şeylerde bizim çok önemli çünkü Ömer beyin verdiği şahitliği göre olay içinde ağır tahrik var. "

"Yani avukat bey Yaman'ı temize çıkartabilirmiyiz? " avukat kendinden emin bir şekilde gülümsedi.

"Evet Aslı hanım ama bu biraz uzayabilir çünkü hakim bizi zorlayacak sürekli mahkemeyi uzatacak ya da ertleyecek bu esnada sizden ve Yaman beyden istediğim yanlış birşey yapmamanız ve sabırlı olmanız yoksa Yaman beyi çıkarmamız imkansız olur anladınız mı?"

"Çok teşekkürler avukat bey size güveniyorum lütfen güvenimi boşuna çıkarmayın."

"Çıkarmayacağım emin olabilirsiniz Aslı hanım" dedi ve ayaklandı onunla birlikte bende ayağa kalktım tokalaştık,

"İyi günler avukat bey "dedim

"İyi günler Aslı hanım."

****

MAHKEME GÜNÜ

Aslı çok heyecanlıydı çünkü bugün onun ve Yaman'ın yıkılışını ya da yeniden doğuşunu belirleyecek. Birazdan mahkeme salonun kapıları açılacak ve duruşma başlayacak...

 Ruh Hastası ! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin