Yeni bölüm geldi
Ramazan nasıl geçiyor ?
Benim geçmiyor : D
Neyse keşke adana kebab olsa yanına buz gibi ayran of be ne güzel olurdu
Tamam tamam hadi bölüme geçin ★
*
Şimdi ölümün en acı gerçeğini yine görmeye gidiyoruz adım adım... geride kalanların acısını o yürek parçalayan görüntüyü görmeye helede o yürek parçalayan karenin içinde deli gibi sevdiğin adam varsa onu öyle görmek yerine ölmek daha yi bir seçenek oluyor . Onun acılarını çekip alıp kendi yüreğine koymayı insan o kadar istiyor ki olmuyor sevdiğim adam karşımda eriyip gidiyor. Ama en acısı nedir biliyormusunuz benim elimden gelen hiçbir şey yok ve ben sadece oturup izliyorum.
Abim içinde zor sevdiği kadını toprağa veriyor hemde ona doya doya sarılamadan , doya doya kokusunu içine çekemeden , doya doya öpemeden gitti elinden sevdiği kadın
bazenleri kendimi abimin yerine koyuyorum sevdiğim adam ölse ne olurdu ne yapardım diye ve cevabı dört harfli o kelimeye gidiyor ölüm dört harfli ama içinde o kadar acı , o kadar haykırış , o kadar özlem o kadar göz yaşı varki bu dört harfli iki heceli bu kelimede nasıl bu kadar duygu olur anlamıyorum...
Ama abim benim kadar güçsüz değil dünyada gördüğüm en güçlü adamlardan biri ilki kim derseniz babam ve en son hayatıma giren adam deliler gibi aşık olduğum adam ben bu üç mükemmel adamdan güçlü olmayı öğrendim onlar olmasa hayatım eksik olur ...
Gözlerimi abimden çekip Yamana baktım gizemin mezarının başında oturmuş mezar taşını okşuyor ben de biraz kafamı toplamak için biraz ordan uzaklaştım ondan sonra bi yerden telefon sesi geldi ilk başta takmadım ama ısrarla çalıyordu ondan sonra telefonun melodisi bana bi yerden tanıdık geldi bu ses ateşin telefon zil sesisiydi .Bu sesi nerede duysam tanırım hemen zil sesini takip etmeye başladım sonra bi mezarın üstünde bi telefon vardı elime alıp açtım .
" benim zeki sevgilim nasılda anladı benim onu aradığımı " dedi alay edici ses tonuyla
" ne istiyorsun şerefsiz yetmedi mi çektirdiğin acılar yeter anladın mı yeter ne istiyorsun bizden yetmedi mi yaktığın canlar sen nasıl bi-"
" kes zırvalamayı sende çok iyi biliyorsun "
" bilmiyorum senin ne istediğini bilmiyorum "
" seni istiyorum aslı ve ben istediğimi alan bir adamım " Hava sıcaktı belki evet ama ruhum donmuştu.
" Sen adam felan değilsin ve asla olmayacak anladın mı asla "
" Öylemi o zaman sıradaki kurbanımı seçmeliyim ... Ne dersin aslı önce senin kanından olan abinimi öldüreyim yoksa sevdiğin adamı mı hangisi sevgilim ? "
" şerefsiz adi herif istediğini asla alamayacaksın "
" görücez Aslı kendi ayağınla geleceksin bana "
" asla...asla öyle birşey olmayacak "
" seçim senin aslı ya kendini feda edeceksin ya da sevdiğin insanları ama biliyorum Aslı seni senden iyi tanıyorum senin ne kadar fedakar bir kadın olduğunu biliyorum "
" allah senin belanı versin " sesim fısıltı gibi çıktı .
" Son 48 saatin zaman akıyor tik tak tik tak " dedi ve telefonu yüzüme kapattı ağzımdan ufak bir hıçkırık kaçtığında ağladığımı fark ettim ne ara ağlamıştım ki ben ?. Sonra arkamda bir ses duydum dönüp baktığımda arkamdaki kişi Ömerdi bana çok acayip bakıyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh Hastası !
Fiksi UmumBir psikolog düşünün, Ve birde kardeşini iyileştirmek için o psikoloğu kaçıran bir mafya. Peki bu iki zıt kişilik beraber olursa ne olur? Bence çok düşünme ve eğlenceli ve bir o kadar da karanlık satırlar arasına dal.