Bölüm 12 - Sahte karım

4.2K 352 55
                                    

Yamandan

Kedisi olan arkadaşım gelmişti. Mesaj atmıştı bende eve döndüm kediyi aldım Aslı dururmu durmaz bende gelicem diye tutturdu zaten arabada bakamazdım kutusunu kaybetmiştik. Arkadaşımın evine vardım direk kediyi aldı kucağına insan bi hoşgeldin felan der bu arada ismi Halil.

"Oo aAslı senin burda ne işin var ? Dedi bu ev anında kaşlarım havaya kalktı.

Bu Aslıyı nerden tanıyor?

"Aa Halil?" Dedi Aslı'da.

Lan ne oluyor birbirlerine sarılıyorlar. İkisini ayırıp içeri geçtim ne kadar da yüzsüzüm davet bile edilmeden içeri girdim.

"Nerden tanışıyorsunuz?" Dedim gözlerim ikisi arasında geziniyordu.

"Kendisiyle ben stajyerken tanışmıştık . Sonra konuştuk felan sevgili olduk sonra ayrıldık harbi neden ayrıldık biz?" Dedi Aslı bu rahatlığı sinirlerime dokundu.  Sevgili olduk diyince öksürmeye başladım yuh artık.

"Çok uzun zaman oldu ee siz nerden tanışıyorsunuz?" Dedi Halil fazla bu konu üzerimde durmadan. Düşünmeden konuştum.

"Aslı benim karım."

Halil kurabiye falan getirmişti ben az önce ne dedim lan Aslı öksürmeye başladığında bu oyun hoşuma gitti ve bende devam ettirdim.

"Yavaş aşkım boğulucaksın"

"Sağol aşkım" Dedi Aslı ve ben içten içe kahkaha atıyordum.  Aşkım derken M harfini bastırarak söylemişti.

"Hım çok sevindim ne zamandan beri?" Diye sordu gavat.

"yaklaşık bir beş dakikadır." Diyen Aslı'ya sahte kızgın bakışlarımı yolladım.

"Dakika?" Dedi Halil anlamayarak.

"Şaka yapıyor Halil beş yıl oldu resmen." Dedim Aslı'ya göz kırparak.

"Bir yastıkta kocayın o zaman." Dedi Halil. Onun yerine olsaydım evden kovardım kendimi. Sonuçta eski sevgilin bir anda kocasıyla evine geliyor. Gavat demekte haklı olduğumu bir kez daha anlayıp Aslı'ya döndüm.  Aslı bana çok öfkeli bakıyordu oh canıma değsin.

"Teşekkürler kardeşim" Dedim kurabiye yemeyi keserek.

"Ee çocuk ne zaman?" Bu adama gavat demekte haklı değilmiyim Allah aşkına.

"Yolda gelecek." Dedim göz ucuyla Aslı'nın kuduruşunu izliyordum.

"Öylemi Yamancığım!!"

"Öyle tabi."

"Halil sen buna bakma biz daha düşünmüyoruz" Dedi Aslı kurtarmaya çalışıyordu kendini.

"Ama yakın zamanda inşaallah." Dedim Aslı'yı bu batağa daha da sokarak karnına dokundum.

Biraz konuştuktan sonra gittik Aslı arabada susmak bilmiyor arabaya binince çenesimi açılıyor anlamıyorum.

"Ne var ne?"

"Ben senin karın mıyım?"

"kocam mı olmak isterdin?"

"Yaman!" Sonrada Susup yola devam ettim. Aslıyı eve bırakıp çıktım Aponun yanına gittim Ömer ordaydı

"Aa kocam gelmiş." Diyen Ömer'in omzuna elimi koyup ordan alıp dışarı çıktım.

"Birşey mi oldu aşkım?" Dedi Ömer. Ne değişik bir mafyaydı bu Allahım.

"Yok karıcığım gel biraz hasret giderelim." Diyip ömere yaklaştım.

"Oha abi kudurdunmu sen?" Dedi geri çekilerek.

"Aa karıcığım gel istersen evde yapalım." Dedim.

"Abi ben şaka yapmıştım." Dedi hafiften gülerek.

"Şaka mı ama ben şey sanmıştım , lan Allahın gerizekalısı aşkım ne lan!" Diyip kafasını vurdum.

"Abi bak beni s*kmiyceksin demi" Diyen Ömer'e gülerek baktım.

"s*kicem"

"Ben ufaktan gidiyim o zaman"

"Aşkım nereye ya daha çocuk yapıcaktık"

"başka zaman artık" Tam gideceği sırada götüne tekme attım

"yürü lan götveren"

"Aşkım neden öyle diyorsun ama."

"bak ya hala." O giderken arkasından güldüm. Kafası sıyrıktır ama iyi çocuktur kendisi.

~

Eve geldim Gizemle biraz konuştum

"Abim böyle olmuyor ama kendine hakim olmalısın"

"Ama o Annemi sordu" sarı saçlarının solduğunu fark etmiştim.

"Sorucak tabi sormalıki seni anlamalı."

"Sormasın bana bişey istemiyorum." Dedi Aslı'nın onunla ilgilenmesini istemiyordu. İşimiz zorlaşacaktı.

"Tamam abim ben gidiyorum şimdi." Dedim odasının kapısını hafifçe çekerek çıktım odadan.

Ben eski Gizem'i özledim !

Ah be anne nerdesin sen?

Beni bu yangının içinden ne olur gel çıkar hiç birşey deneyeceğim sana. Ama sen ne olur gel.

 Ama sen ne olur gel

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kısa bir bölüm oldu.

 Ruh Hastası ! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin