İsterseniz medyadaki şarkıyı dinleyin
Bügün yamanla kavga ettikten sonra birkaç gün geçti Yamanla hala aramız kötüydü , Yaman sürekli eve geç geliyordu nedenini sorduğumda ise işim var diyordu anlamıyorum. Bende o süre zarfında Gizemle fazla ilgileniyordum. Yamana kötü birşey yapmadımki sadece annem ile konuştum neden bu kadar abartıyorki anlayamıyorum neyse kapı sesi geldi bir kadının gülme sesi geliyordu merak ettim sonra odanın kapısı açıldı Yaman geldi .
" Okız kim" Diye sordum merakıma yenik düşerek.
"Seni ilgilendirmiyor." Dedi hala mesafeliydi.
"Evet doğru söylüyorsun beni ilgilendirmiyor." Dedim bir çocuk gibi trio attığımı fark edine kendime çeki düzen verdim.
"Aslı burada mavi kapaklı bir dosya vardı gördün mü?" Diye sordu Yaman.
"Ben senin dosyanın bekçisimiyim Yaman." Dedim ve ben daha önce kendime çeki düzen verip güzel konuşacaktım ne oldu şimdi böyle ya.
İşte tüm dengemi bozan adam karşımda bana bakan bu adam.
"Sanada birşey sorulmuyo, hayırdır regl gününde felanmısın?"Yaman öyle diyince çok sinirlendim , bağırarak.
"Sanane benim regl günümden Yaman bak çok sinirliyim defol git şurdan." Dedim
"Aslı bak kalbini kırmak istemiyorum o yüzden sus." Vay be beni kaçıran adam kalbimi kırmak istemiyormuş.
"Ya ssen kimsin ya sen kimsinde benim kalbimi kırıcaksın , sen bana otur dediğinde oturucak kalk dediğinde kalkacak her istediğini yapacak bir kukla değilim Yaman anladın mı beni?"
Y - öylemi Aslı artık benim için artık ufacık bir değerin yok anladınmı" Dedi yüzünde bir ciddiyet vardı. Ve şu aralar fazla kırılgan olduğunu fark ettim ilk halinden eser yoktu.
"Ayy çok üzüldüm bak şimdi ağlıyacağım"
Şarkıyı burada açabilirsiniz
Yaman hiç birşey demeden odadan çıktı bende sinirden yatağımın üstüne oturup ağlamaya başladım telefonumu elime alıp kolpanın nasıl öğrendin unutmayı şarkısını açıp ağlamaya başladım kendi kendime söylenmeye başladım ya sen kimsin ya neymiş susmazsam kalbimi kıracakmış kimsin sen ya diye bağırıyordum sen beni o diğer oyuncak bebek gibi kulanıp attığın kızlardan mı zannediyorsun ...
Ben böyle ağlamaya devam edersem migrenim tutucak en iyisi bir duş almak. Üstümü çıkartıp duşa girdim biraz suyun içinde bekledikten sonra durulanıp çıktım. Havuluya sarılıp dolabımdan kıyafet aldım ve giyindim.
Yaman ' danBu aralar çok yoğunum Aslı'yla kavga ettiğimiz o geceden sonra eve çok sık gitmiyorum Aslı benim güvenimi çok sarstı benim ona yapma dediğim şeyleri inatla yapıyor ve bu beni gerçekten çok sinirlendiriyor neyse şuan arabadayım ve yanımda anlaşma yapacağımız adamın kızı var ben önemli bir dosyayı unuttuğum için eve gidiyoruz. Eve geldik. Sinem beni salonda bekliyordu odaya girdiğimde Aslı aşık suratlı bir şekilde oturuyordu
~~~
Aslının son dediği şeyle odanın kapısını çarpıp çıktım odanın kapısının önünde bekledim Aslı ağlamaya başladı o ağlayınca çok garip hissettim kendimi sonra bağırarak söylenmeye başladı aslında Aslı söylediği herşeyde haklı onu burda zorla alıkoyuyorum bi off çektim.
( Yamanın yanında gelen kız) Sinem - herşey yolundamı
"evet yolunda"
"o zaman gidelimmi?"
"evet gidelim." Dedim
"o kız senin kız arkadaşınmı?"
"evet." Dedim bir açıklama yapmak gerekiyordu ve onu kaçırdığımı söyleyemezdim.
"hıım peki neden kavga ettiniz?"
"ona olan güvenimi sarsacak hareketlerde bulunuyor."
"peki tek suç onun mu?"
"hayır aslı dediği herşeyde haklı ve..."
"ve haklı olması seni sinirlendiriyor?" Kafamı sallayıp önüme döndüm.
"neyse geldik , sen çık ben geleceğim."
Sinem gitti bende bir sigara yaktım aklımda hala Aslı vardı yanıma Ömer geldi hızlıca.
"abi sen aslı yengemi mi aldatıyorsun?"
"Ömer oğlum şunu ne zaman anlayacaksın benim Aslı'yla aramda hiç birşey yok." Dedim tane tane.
"ee sen ozaman niye böyle düşüncelisin?" Çay be dedim içimden beni ne iyi tanıyor.
"Aslı'yla kavga ettik."
"abi ne demişler büyük aşkalar kavgayla başlar."
"kardeşim bi siktirgit şurdan ya."
"ama çok ararsın sonra beni."
"kardeşim dayak mı istiyordun illa döveyimmi seni he?"
"Tamam mesaj alındı gidiyorum öptüm by."
Ömer gitti. Lan o az önce öptümmü dedi ulan Ömer ulan neyse sigaramı söndürüp toplantı odasına çıktım ...
Aslı' dan
Yaman gideli bir saat oldu biraz uyudum sonra telefonumun sesiyle uyandım arayan numara kayıtlı değildi numaraya dikkatli bakınca abimin numarası olduğunu anladım hemen açtım
"Alo abiciğim?"
"Güzelim napıyorsun nasılsın?" Diye sordu abimin sesini duyduğumda kendimi kötü hissetmiştim.
"İyiyim abi sen?"
"ben iyiyimde senin sesin kötü geliyor." Dedi. Abim öyle diyince gözlerim istemsizce doldu.
"yok abilerin en yakışıklısı sadece biraz grip olmuşum o kadar."
"Kendine dikkat et güzelim"
"ne oldu birşey mi oldu herhalde hal hatır sormak için aramadın?"
"doğru bildin mavişim sana birşey söyliycem ama sakin olucaksın." Dedi sesi endişeli geliyordu.
"abi ne oluyor korkutma beni annemlere mi birşey oldu." Diye sordum korkuyla.
"yok yok annemler iyiler." Dedi içime bir rahatlık hissi yayıldı.
"O zaman ne?"
"Aslı bi susmadın ki söyliyeyim."
"Tamam hadi söyle" Dedim iyice meraklanarak.
"Aslı.." dedi abim ağır ağır duraksayıp sözlerine devam etti. "o kaçmış "
Evet merhaba arkadaşlar sizce nasıldı " o " kişisi kim ve aslıyla ne ilgisi var yorumlara tahminlerinizi yazın ve vote atmayı unutmayın seviliyorsunuz ve arkadaşlar yb ne zaman atayım ?
Ay bir an bulutları görünce yağmur yağmasını istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh Hastası !
Ficção GeralBir psikolog düşünün, Ve birde kardeşini iyileştirmek için o psikoloğu kaçıran bir mafya. Peki bu iki zıt kişilik beraber olursa ne olur? Bence çok düşünme ve eğlenceli ve bir o kadar da karanlık satırlar arasına dal.