Cap 2

676 26 18
                                    

La media Alex

Din pers.  Alexia
  Când mă trezesc aud din bucătărie niste țipete.Atunci când ajung acolo îl văd pe Cristi si Dutu în bratele lui cum încercau să i-a o clătită de pe tavan.Doamne copii ăstia nu sunt buni de nimic mai ales la făcut mâncare.
-Ce faceti aici ? îi intreb eu după ce au reusit să ia clătita de pe tavan?
-Micul de jun! spune dutu luând o  mușcătură din clătită.
-Lăsați că îl voi face eu !spun după care îi dau afară din bucătărie.
Am decis să le fac niste clătite cu nutela si câte un fresh de portocale.
-Zici că noi suntem acasă la tine nu invers .adaugă Cristi apoi luând o mușcătură din  clatită.
       În acel moment am primit mesaj de la fratele meu mult mult mult prea iubit vorba vine întrebândumă unde sunt.
Conv.MESAJE
-Surioară unde esti?
-Vai dar de când îți pasă ție asa de mult de sora ta mai mică?
-Soră mama si tata intreabă unde esti ?
-Sunt la gemeni!
-Hai te astept in fata blocului!
-Offf  bine !
CONV ÎNCHEIATĂ
  Din pers Cristi.
Oare cu cine vorbea ? Atunci de ce  își trece mâna prin părul ei ?Sigur are ceva.
-Sa întâmplat ceva?
-Da Andrei fratele meu idiot mă cheamă acasă! Ne vedem mai tarziu.Pa!
-Pa!
-Pa!
Alexia pov.

Nu inteleg de ce fratele meu e asa de grăbit dar în fine !
După ce urc în masina îmi intreb fratele cel idiot ce sa întimplat.
- Surioară!Surioara mea iubită!Nu vrei să-mi faci o favoare?
-Ce mai vrei acum?
- Păi sti că se apropie Neversea? As vrea să merg dar părintii nu mă lasă doar dacă vii si tu deci? Vii?
-Cu o conditie! Să vină și gemeni cu noi dacă nu nu vin!
-Ok o să vorbesc cu tatăl lor să-i lase!
-Mersiiii!
      •După 3 zile •
Astăzi mergem la  Neversea si abia astept  am vorbit cu o prietenă pe nume Izabela care a fost la scoală printr-un schimb de experiente .
Ajunsi acolo Iza imi spune că are o surpriza pentru mine si atunci cand am ajuns cu gemeni nu mi-a venit sa cred cine era cu Izabela.
  Fug si-l iau in brațe iar el ma sărută pe frunte in acel moment Cristian pleacă nervos de acolo.
  -Cristi  unde pleci? Tip nervoasă până îl ajung din urmă.
-De ce nu mi-ai spus ca ai un iubit eu sunt mereu ultimul care află?
-Cristinel nu e iubitul meu!  Îi spun calmă apoi îl pun pe un șezlong si mă așez si eu langa el.
-Da? Și atunci cine e?  Spune el vizibil supărat.
-Este Gabi verisiorul meu nu mai stii ți-am mai povestit de el de ce reactionezi asa?
-Scuze doar ca nu mi-a placut să te vad asa.
În acel moment Cristi îmi ia fata în mâinile sale si mă sărută nu stiam cum să reactionez asa că din reflex i-am raspuns la sărut fiindca si eu îl iubesc si acum știu că si el ma iubește.
-Scuze n-ar fi trebuie să fac asta!
-Dar...
Cristi pov

Nu pot sa cred că am fost asa fraier să o sărut. Sigur acum mă uraste mai bine o să merg acasă.
Vlad. Pov
Cristi si Alex sunt plecati de ceva vreme nu știu ce fac. Într-e timp eu vorbesc cu Iza,  Gabi si Andrei. Gabi v-a sta la Alex la apartament iar eu am rugat-o  pe Iza sa stea la noi după un timp vine si Alex la noi întristată.
Nu pot să cred ceea ce a facut Cristiano.
V-Alex eu cred ca fratelo te place dar nu are curaj să-ti spună o să vorbesc cu el.
A-Haideti să merge Andrei gata mergem nu mai am dispozitia necesară
A-Ok surioară.
Alex Pov
După ce Andrei i-a lăsat pe Vlad si Iza noi am urcat spre apartament.
De diminetă am decis să merg până la gemeni cu Gabi. Vlad mi-a spus că este plecat dar Cristi este si sa merg sa vorbesc cu el.
Gabi pov
De dimineață am plecat cu piticot până la gemeni. Sper să se  rezolvale problema. Îmi pare rău că s-au certat din cauza mea.
Alex pov
Când am sunat la usă mi-a deschis Cristi  acesta avea niste cearcăne imense si ochii rosii de la plâns cred.
A-Hey putea să vorbim? Gabi mergi în sufragerie
-Ok
In camera gemenilor

-Ce vrei să vorbim?  Mă întreabă Cristi cu un glas rece si o privire de gheață.
-Păi despre sărutul de aseară pentru tine a insemnat ceva?
-Alex eu......

Hey cam atât si cu acest capitol o sa incerc să le fac mai lungi pup!
779 cuv.

Viitorul Împreună[Finalizat]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum