Iubita lui Dutu?

615 19 17
                                    

La media Ioana

-Alex..... da! Si eu am simțit ceva foarte puternic pentru tine! Tu ai simțit ceva?
-Cristi eu te iubesc da am simțit ceva si vrea să fiu iubita ta! Doar daca vrei si tu.
-Da te iubesc.
În acel moment Cristi mă sărută. Sărutul acela,  buzele acelea doamne băiatul ăsta e la naibii de frumos.
Ne despridem din sărut iar cand deschid usa Gabi Dutu si Iza au căzut pe jos.
-Aha deci asa facem spun eu!
-Verisioară mă bucur extrem de mult pentru tine! sune Gabi cu un zâmbet de tâmp.
-Eu trebuie să merg  acasa căci mă asteaptă iubitul meu la gară. Spune Iza putin tristă.
Din pers.  Iza
A fost super frumos la Neversea si mă bucur că am văzut o si pe Alex dar eu acum trebuie să  plec. Mă asteaptă si iubitul meu la gara. Dupa ce mi-am luat la revedere de la Gabi Alex Cristi si Dutu am plecat la gara o să-mi fie dor de Constanta.
Din pers Dutu

Astăzi din câte am înțeles o să vină o verisioară de- a Alexiei. Sora lui Gabi din câte am înteles Ioana asa o chema sunt nerăbdător să o întâlnesc.
Eu șî Gabi o asteptăm pe Ioana la tren deoarece porumbeii ăia doi întârzie.

Din pers. Ioana

Când cobor din tren îmi vad fratele idiot lângă.... Vlad Munteanu! Nu pot sa cred este un vis scularea Ioana!
Sunt trezită din transă de către Gabi care îmi ia bagajele.
-Hey frățioare ce mai faci?
-Bine el e Vlad dar cred că îl ști.
-Hey! Spune Vlad putin rosu în obraji.
-Mda hey ce mai faci? ce naiba a fost cu replica asta.îmi spun eu
-Unde este Alexia ?
-Este plecată cu Cristiano. 
-Eu ma suc să duc bagajele la apartament la Alex. spune Gabi
-Daca vrei eu pot să-ti prezintă orasul.
Spune Vlad
-Sigur! Pa Gabi!
-Să vă distrati.
Din pers. Dutu
Sper să îi pot spune Ioanei ce simt de obicei nu mă port asa dar de când am văzut-o vara trecută simt ceva pentru ea ce nu am mai simțit la alta fata ea chiar e specială. Sper că si ea simte la fel pentru mine.
-Io!  Pot să-ți mărturisesc ceva?
-Sigur Dutu ce s-a întâmplat ceva?
-Mi-ai spus Dutu?
-Nu trebuia scuze!
În acel moment ea își lasă capul în jos  sigur am rănito.
-Nu,  îmi place să-mi spui asa.
-Serios?
-Da
-Ioana! Eu te plac!  Te plac de vara trecută tu simti ceva pentru mine?
-Vlad eu...... Da si eu te plac de când te-am văzut.
-Serios?  Vrei să fi iubita mea? 
-Da de  o mie de ori da.
_Hai să facem o poză să vadă toată lumea ce iubită frumoasă am.
-Vlad, nu prea vreau dacă toate fanele tale mă vot urâ?
-Nu se v-a întîmpla asa ceva îți promit.
-Bine hai să merge acasă sunt obosită.
-Ok o să te conduc.
Din persp Alexia
Când am ajuns la băieți la apartament Gabi a rămas acasă să se joace cu Andrei pe GTA V.
Eu m-am pus cu Cristi în patul de jos.
Eu făceam cerculete pe abdomenul său cu unghia mea mica.
În scurt timp el a adormit dar când să adorm aud usa de la apartamentul băieților semn că a ajuns Dutu cu.... Ioana de mână asta e nouă.
-Voi sunteți împreună
-Dap! răspund ei la unison.
-Bine eu mă duc
să mă culc. spun eu.
-Si noi.
Vlad si Ioana sau dus în patul de jos iar eu am urcat la Cristinel în patul de sus.
  Dimineața din bucătărie simt un miros de mâncare când ajung.....

Hey cam atât si cu acest capitol. Scurt știu. O să încerc să postez mai curând
#639 cuvinte..

Viitorul Împreună[Finalizat]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum