Vlad.....

194 9 1
                                    

      Din pers. Ioana

   Alex si Cristi au ajuns si din câte vad întâlnirea a decurs bine.
   Îmi iau la revedere de la Vlad si o s-o i-au si pe Alex să mergem si acasă.
Ajunse acasă Andrei ne întămpina plin de faina
-Ce ati făcut aici??  când ajungem în bucătărie erau ouă pe tavan rosi pe jos si blatul acoperit cu făină.
-Să vă facem de mâncare. răspund ei la unison.
-Sunteți mai rău decât noi vă jur.
-Stim.
-Hey vreti să mergem la mall?
-Sigur nu ar strica ceva nou,băieti voi veniti?
-Ok.
Am ajuns la mall Vlad nu a mai dat vreun semn de viață de cand am plecat. În fine am ajuns la mall băieti au propus să mergem la un film am acceptat findcă Vlad nu răspundea la telefon mă lăsa cu seen. Asa că. Când am ajuns acolo totul era negru filmul trebuia sa înceapa nu era nimeni înafară de noi acolo si prietena mea plecat nu știu unde cu băieții, la un moment dat începe filmul. Dar nu era unul obijnuit. Erau toate fortografiile mele cu Vlad. Filmulete tot. După terminarea filmului după ce se aprind luminile de la tavan în jos erau ghirlande cu inimioare. De după ecranul cel mare apare Vlad cu un buchet de trandafiri albi.
-Nu pot să cred!
-Ce este? mă întreabă speriat.
-Este aniversarea noastră de două luni nu-i asa?
-Da.
-Am uitat complet.
-Nu este nimic darrr. Diseară la 7:30 să fi gata mai am o surpriză pentru tine .
-Te iubesc!
-Si eu.
-Nu Vlad ascultă-mă nu vreau să crezi că stau cu tine pentru faimă stau pentru tine pentru ca te iubesc  enorm enorm enorm.
-Stiu. Si eu mă iubesc. spune după care începând e să râdă.
-Vai da ce modest ești. În fine plec să mă pregătesc. Pa.
-Pa
Am fugit acasă. Acolo erau toți patru. Alex cu Cristi si Andrei si Gabriel.
-Si cum a fost? mă întreabă Alex.
-Superb! Merg să mă pregătesc.
Am mers să-mi fac un dus după
care mi-am întreptat părul albastru si m-am machiat ceva simplu iar la rochie

 Am mers să-mi fac un dus dupăcare mi-am întreptat părul albastru si m-am machiat ceva simplu iar la rochie

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

A doua. Era deja șapte asa că mi-am luat posetuta si am plecat. Când ies din bloc îl văd pe printul meu lângă o......................... Limuzină albă.
-Vai dar nu trebuia.
-Ba da. Haide urcă.
-Am urcat si em plecat spre restaurant. Când am ajuns la masă am comandat o porție de spaghete.
Vlad a spus că merge până la toaleta dar nu se mai întoarce dintr-o dată apare cu un microfon cântând piesa lui Smiley,, Vals"

Porniti melodia pentru un efect mai draguț
  În timpul melodie o am dansat când îl priveam în ochii lui ciocolatii parcă doar noi mai rămăsesem pe pamant. După terminarea cinema  am plecat acasă pa băieti. Cristi era la Alex si tatăl lor la București. Când am ajuns am mai băut două pahare de vin după care am adormit.
Mă trezesc dimineata cu Vlad care nu era lângă mine. Aud ceva ciudat din sufragerie. Când merg Vlad se săruta cu una în sufragerie pe canapea. Când m-a văzut nu a reacționat doar a continuat să se lingă cu aia. Lacrimile își făceau aparitia pe chipul meu am început să plâng îmi dormeam ca ăsta să fie un coșmar dar n-a fost asa.
Deodată simt o lumină în fata ochilor.
Era doar un coșmar.
-Ce sss-a întâmplat? îl întreb pe Vlad care vorbea cu doctorul.
-Ai fost în comă alcoolică.
-Ce deci totul a fost un vis.
-Despre ce vis vorbești?
I-am povestit totul. A fost uimit dar apoi m-a tras într-o îmbrătiasare de urs am adormit amândoi la loc.
Din persp Alexia
Am vorbit cu mama si ne-a făcut cazare la un hotel la munte doar noi patru. Este super. O sun pe Ioana si îi spun vestile
Mă apuc de bagaj. Pun haine groase vom avea nevoie Vlad îi face bagajul si lui Cristi. În scurt timp am plecat cu Andrei. Cristi stătea în fată asa că am pus o pe Ioana să-mi facă o poza pe care am postat o

 Cristi stătea în fată asa că am pus o pe Ioana să-mi facă o poza pe care am postat o

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

A ieșit drăguță. În scurt timp am ajuns acolo era la un hotel super cute. Am mers cu Cristi să ducem bagajele. Am decis să mergem la piscină findcă hotelul avea si câteva piscine. Ajunsi acolo îi văd pe....... (Suspans)

Gata si acea  capitol ne vedem cu următorul. Bye

Viitorul Împreună[Finalizat]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum