Am fugit de acolo. Nu e corect. Am plecat ca să nu mai am nicio relatie, si ce fac? Ma îndragostesc ca o proastă .
Am fugit în apartament Eduard fiind în urma mea.Am trecut pe trecerea de pietoni dar în spatele meu s-a auzit o frâna. Era Eduard. A fost lovit de o mașină. Era întins pe jos. De la cap îi curgea sânge iar ochi săi albastri care îmi aminteau de Andrei acum nu mai strălucesc.
În jurul nostru s-a format un cerc de oamei.
Am sunat după ambulanță iar în scurt timp a venit.....
Eram pe holurile spitalului când un doctor a ieșit.
-Cine e aici pentru Eduard Jones?
-Eu. Sunt iubita lui.
-Păi pacientul avea câteva leziuni dar nimic important. Nu știm când se va trezi.
-Multumesc.
-Puteți merge în salon.
Am intrat dar prima dată parca l-am văzut pe Cristi acolo. Pe patul acela infect.
Atunci când am plecat am luat și niște haine de la Cristi ca sa-mi aduc aminte de el. O sa îi aduc hainele lui Edi. O nu! L-am alintat,, Îti place de el" Ba nu,, Ba da"Mai taci.,, Deci recunosti" Nu te auud.
Am plecat spre apartament am luat hainele și m-am schimbat și eu.
M-am schimbat cuApoi am plecat spre spital.
Când am ajuns Eduard era nemișcat. Am plecat până la cafeneaua spitalului ca să beau o cafea pentru a ma liniști. Am nevoie să sun pe cineva.
-Alo. Andrei?
-Doamne Alexia tu esti? Mi-am facut atâtea griji . Unde est?
-E mult de povestit. Nu sunt în România. Cristina ce mai face?
-Ne-am despartit.
-După ce ai plecat am dat vina pe toți și nu am mai ieșit din casa trei săptămâni. Cristi nici acum nu iese. Pe YouTube nu a mai postat nimic.
-Ioana? Ea ce face e bine?
-Da. Are un băiețel în burtica.
-Doamne. Nu-mi vine sa cred.
-Stiu. Dar......
-Gami. Ce se întâmplă?
-Cristi s-a recăsătorit.
Am scăpat telefonul pe jos.
-Alex. Mai esti ?
-Da. Sunt la spital la iubitul meu.
-Ai un iubit?
-O sa te fac să te reântorci.
-Andrei asta e imposibil.
-Nu pentru mine.
După care imi închide telefonul in nas.
Urc înapoi spre camera lui Eduard și când ajung în camera acolo era Cristi. Era cu spatele la mine. Ma apropi de el dar când îl întorc cu fata la mine lacrimile îmi invadează fața.Era Eduard. M-am mințit singura. Era îmbracat cu hainele lui Cristian. Am căzut în genunchi plângând.
-Alex . Iubito ce s-a întâmplat?
Felul în care îmi spune,, iubito'
-L-am văzut. De la spate am crezut că ești el. Înca sper după el. Felul în care îmi spui iubito cu aceeași căldură exact ca și el.
-E ok haide să mergem la tine.
După ce i-am facut externarea am plecat spre apartamentul meu. M-a liniștit atât de tare faptul că am vorbit cu Andrei. I-am facut externarea lui Edi. Iar apoi ne-am îndreptat spre apartamentul meu.
Ajunși acolo am mers direct în dormitor. Edi ma saruta delicat pe buze scapând de bluza dar nici eu nu m-am lăsat mai prejos. I-am dat jos hanoracul el aplicându-i săruturi umede pe întreg abdomenul pâna a ajuns la snurul pantalonilor parca asteptându-mi permisiunea.
Eu acceptând.De dimineață
Ma trezesc fără nimic pe mine apoi încep să realizez ce s-a întâmplat aseara . Ma ridic din pat amețită luându-mi lenjeria intimă apoi camasa lui Eduard
Merg ma spal pe fata dar dintr-o dată îmi vine greață.
-Eduard!
-Da.
-Am folosit protecție aseara.
-Nu cred.
Am căutat prin sertarul toaletei și am gasit un test de sarcină. După ce îl fac aștepta cinci minute și când m-a uit incremenesc.
-Eduard.
-Da?
-Sunt însărcinată.
-Alexia asta e minunat nu pot să cred. Te iubesc mult
-Și eu pe tine. Acum trebuie să plec la firma iar tu ar trebui să aduni pe aici .
Am mers și m-am îmbrăcat cu
Apoi mi-am luat schițele de pe masuta de cafea si am plecat.
-Miguel! Du-ma la firma te rog frumos.
-Am înțeles.
-Defne unde este?
-Defne vine acum.
Defne este o roscata de 20 de ani frumoasa iubitoare înțelegătoare desteaptaAm urcat în mașină amândouă fiind în spate.
-Domnisoara Alexia. Azi programul nostru este liber.
-Defne te rog sune-mi simplu Ale. Noi suntem prietene.
-Ale. Azi trebuie să facem verificarea cu tot ce vom transporta.
-Cum adică?
-Omer și Sinan au decis să mute firma în România pentru un parteneriat mai bun.
-Și pe mine de ce nu m-a anuntat nimeni.
-Dar v-am trimis mesaj.
Ma uit la telefon și vad mesajul.
În scurt timp ajungem la firma unde incepem inspecția.
Merg la Omer în birou.
-Pe mine de ce nu mai întrebat în legatură cu asta?
-Am făcut-oFlashback
Sunt pe plaja din Constanța.
-Iubito! Vreau ca pe fetita noastră să o cheme Amelia.
-Da e ce mai bună idee.
O voce ma trezește din transa, era Omer.
-Deci accepti?
-Ce? Da în totalitate.End of Flashback
-Mai ți minte?
-Ai dreptate scuza-ma.
-E ok.
-Atunci eu plec fiindcă am terminat cu inspectatul.
-Bine șefa.
-Pa.
-Bye.
Am intrat în birou unde era Defne.
-În câte zile plecăm?
-În trei ,ma informează Defne.
-Eu plecat acasă ma doare burta.
-La revedere Ale.
-Pa.Hey! Ce credeti, acum Cristi si Alexia se vor împaca? Faptul că amândoi au copi îi vor face sa-si ascundă sentimentele?
CITEȘTI
Viitorul Împreună[Finalizat]
FanfictionDupă ce Alexia fuge de la nunta ajunge în altă țară. Oare destinul îi va face să se reântâlneaza?