Accidentul...

197 9 1
                                    


La media persoanele rănite

     După ce am plecat de la salon am ajuns acasă la mine.Acolo Gabi si Andrei stăteau si se uitau la televizor .Eu si Ioana n-am spus nimic doar am mers in camera noastră.
-Si mâine m-am decis să mergem cu băietii la cinema si Loren.
-Ar fi o super idee.
•de dimineata •
Am vorbit cu Cristi si ei au spus ca nu vin asa ca am decis sa mergem doar noi trei .Mă trezesc înaintea Ioanei ca de obicei si merg să mă pregătesc.
Mă îmbrac cu

Fără acel rucsac

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Fără acel rucsac.Da câte odată mai port ochelari ,nimic special.După ce s-a trezit si puturoasa cealaltă i-am dat mesaj lui Loren să se pregătească .
Într-un final am iesit din casă .Am stabilit că ne vedem cu Loren în mall lângă cinema .
-Si ce film ai vrea să vedem ? o întreb pe prietena mea
-Ceva de comedie.
după 2 ore•
Am iesit de la film si ne-am luat la revedere de la Loren .Ajunse pe trecerea de pietoni semaforul era verde .Doar un pas am pus pe asfalt căci o masină a intrat în mine si Ioana
de atunci nu am mai auzit nu am mai văzut nimic .
Din perp. Cristi
Am primit un telefon în care îmi spune că Alex si Ioana sunt la spital.L-am anuntat pe Vlad după care am fugit spre spital.Nu putea fi adevărat.
Să ni-se întâmple chiar nouă după ce ne-am si împăcat.
Peste două luni
Au trecut 2 luni Alex si Ioana încă sunt în comă ,doar aparatele le mai țin în viață.În fiecare zi toti le vizităm.Doctori spun că dacă peste trei zile nu se vor trezi le vor deconecta de la aparate.
Din pers. Daiana
Planul meu merge m-am aliat cu Emma care îl vrea pe Vlad iar eu îl vreau pe Cristi.Robert a plătit pe cineva să dea cu masina peste ele .Dacă vor muri Cristi si Vlad vor fi ai nostri.Lui Robert nu-i mai pasă de Alex .Îsi doreste doar răzbunare.Sper ca planul meu să functioneze.

Hey gata si capitolul ăsta .Dap stiu e scurt dar am avut ceva probleme în familie si nu m-am putut concentra.O să încerc să postez mai des.
#377 cuvinte.

Viitorul Împreună[Finalizat]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum