AlexiaMă trezesc de dimineață. Dimineata în care trebuie sa ne întoarcem.
M-am dus la sifonier unde am mai lasat doar hainele pentru azi. Eu am luat o salopeta alba cu valuri Bellei o rochita albastra iar Andrei alege el
-Esti ok?spuse Andrei punându-si mâna pe umarul meu.
-Da doar mă doare burta si am un sentiment de greață.
-Emoții.
-Nu stiu ce sa spun. Nici chiar asa.
-Mami eu cu ce ma îmbrac?
-Esti mai mare ca mine tu trebuia sa.....Sti ceva? Aleg eu.
-Bine.
-Uite! Hainele astea.
-Ok.
-Pana se schimbă tati eu merg sa o trezesc pe Bella si sa o fac gata. E destul de târziu.
-Bine.
Am mers spre camera Bellei.
-Fetița mamei s-a trezit?
-Mamiii!
-Ce faci prințesă?
-Mă jucam.
-Sti ca azi trebuie sa plecam nu?
-Da mami.
-Bine. Vrei sa-ti luam o rochita albastra?
-Daaaa.JJ s-a trezit?
-Cine?
-Jason.
-A. Nu stiu probabil. Acum haide.
Am luat rochita albastra de pe marginea patului si am îmbracat-o cu ea.
-Mami.
-Da Bella?
-Îmi prinzi două codițe?
-Normal!
Dupa ce am terminat m-am schimbat si eu si am coborât pentru a lua micul dejun.
-Haideti fetelor direct la mașină.
-Pai si mâncarea?
-Am luat sandwich-urile Ioana si Jason deja manancă. Fugiti si prindeti.
Am luat-o pe Bella de mână si am inceput sa fugim la masina pana Vlad încuia tot .
-Cine ce face?
-Bine tu?spuse Ioana.
-Loren unde e?
-A luat avionul de aseara.
-Ok. Ioana, da-mi si mie pentru bella un sandwich cu suncă.
-Imediat.(*******)
Am ajuns! Sentimentul de greata înca nu a dispărut. Pe avion chiar am vomitat si ma doare burta.
Am luat un taxi spre casa si cand am ajuns m-am asezat pe canapea si am luat o gura mare de aer
-Alex. Trebuie sa mergi. Acum.spuse Ioana.
-Mbine.
-Mamiii. Vin si eu cu tine.
-Bine Bella.
Am luat masina si am plecat spre apartament.
Daca îmi v-a închide usa în nas. Cu mâinile pe volan mă uit la inelul meu.
Mi-e dor de Eduard.
Fara sa îmi dau seama am ajuns.
Primul lucru la care am privit a fost tatuajul meu. Am zambit melancolic, am luat-o pe Bella de mână si am batut la usa. Nu a trebuit sa astept mult ca un Cristi somnoros si derutat mi-a raspuns la usa.
-Bella mergi in masina si așteaptă-ma bine?
-Bine mami.
-Fugi.
Nu am putit sa spun nimic statea si se uita derutat la mine dar si surpins.Dar un lucru m-a facut sa actionez. Atunci când i-am vazut taieturile de pe mână.
-Ce sunt astea?i-am spus ridicându-i mâna. Am intrat în casa iar masa era plina de lame cu sânge uscat pe ele.
-Ce dracu e asta?
-Eu...
-Tu nimic.
Am mers si am luat o plasa mare unde le-am pus pe toate. Si am mers si in baie sa caut unde evident am gasit.
-O sa le arunc. Nu mai vreau sa vad niciuna. Acum, de câte zile nu ai mai mâncat?
-Cinci.....
-Ma gândeam. Treci pe scaun pana gatesc ceva.
-Te-ai căsătorit din nou cu el nu?
Pe el l-ai lasat sa te ating si sa-ti vada zâmbetul de dimineață . Pe mine nu m-ai lasat? Ce are el si nu am eu.
Aveti si o fetiță.
-Nu..... Bella e adoptată iar noi suntem doar logoditi dar o sa se termine intr-o saptamana când va veni ziua Bellei.
Acum așteaptă aici! Merg sa o iau si sa o duc pe Bella apoi ma intorc. Ai inteles!?
-Da....
-Ma bucur.
Am mers grabita spre masina iar Bella adormise.
-Ioana poti sa iesi la supermarket-ul din colț?
-De ce?
-Ca sa o iei pe Bella.
-Ok.
Am inchis apelul si m-a concentrat la drum.
In mai putin de cinci minute am fost din nou in fata uși lui Cristi .
Am intrat si era la fel cum l-am lasat.
-M-am întors.
-Ma bucur.
M-am concentrat din nou pe mâncare dar am ramas complet blocata la ce am auzit.
-Mi-a fost dor de tine. Ție ți-a fost de mine?
Daca ar sti cat de dor mi-a fost de el.
A venit in fata mea si s-a uitat la mine cu lacrimi în ochi.
-Spune-o!
-Da! Mi-a fost al dracului de dor de tine.
În secunda a doua s-a apropiat mai tare de mine si:L-am strans tare de tot în brate îi simțeam parfumul din nou. Nu doream sa îi mai dau drumul. El a fost primul meu prieten. Primul iubit cel caru-ia m-am daruit trup si ființă. El e universul meu.
-Te iubesc pitic-o.
-Si eu. spun printr-e suspine.
-Nu ma mai parasi.-Alexia! Alexia! Hei ce faci de ce nu dansezi? E nunta ta spuse Ioana.
-Da acum vin.
Ma uit pe masa si vad biletelul. Mi-am imaginat tot. Eduard Bella.
Chiar o iubeam pe pitica aceea dar totul a fost un vis!?
-Scumpo! Esti bine? spuse Cristi?
-Da. Am cazut doar pe gânduri?
-Ce scri acolo?
-Nimic. E doar o prostie nu ma lua în seama.
-Bine. Atunci sa dansam.Ma trezesc dintr-o data. A fost un vis.
Daca nu la-s fi parasit pe Cristi in acea zi totul ar fi fost frumos. Am început sa plâng în hohote.
-Alex! Esti bine m-ai speriat ce ai?
-Eram bine, dar nu suntem. Era frumos dar acum nu mai e.
-Ce anume.
-Am visat cum ar fi fost daca nu as fi plecat de la nunta. Nu te pierdeam. Acum nu mai pot avea copii. De aceea am adoptat-o pe Bella.
-C..cum?
-Imi pare rau ca afli asa dar asta e adevarul.
-Vin-o. Te duc în pat....trebuie sa te odihnesti.
-Bine.Dar poti sa stai cu mine?
-Normal iubit-o....
-Multumesc.....Stiu capitol scurt #1000 cuvinte. #marevansez promit doar ca nu prea am avut inspiratie. Sorry ❤
CITEȘTI
Viitorul Împreună[Finalizat]
Fiksi PenggemarDupă ce Alexia fuge de la nunta ajunge în altă țară. Oare destinul îi va face să se reântâlneaza?