Este foarte frumos aici.Acum sunt în sufragerie cu fetele băieți eu plecat la magazin să ia popcorn.
Loren a ales un scary movie .
-Ai mai văzut filmul ăsta?am întrebat-o eu pe Loren.
-Da e super tare si amuzant. Foarte amuzant. Apropo casa voastră e minunată.
I: -Da am fi vrut ca asta să fie casa noastră de vară.DA sau poate să ne mutăm aici nu ar fi rău.spuse Ioana
E: -Poate la facultate. Plus că Loren ar putea sta la noi peste noapte fiindcă suntem aproape.
Din per.CristiĂ foarte tare aici peste câteva zile v-a trebui să mergem la sediul youtube .Gami a venit și el ieii(sarcasm).Oricum casa pe care am luat-o e foarte mare si mișto. Noroc că toți știm să vorbim engleză bine așa că nu vor fi probleme.
După ce am ajuns acasă am de ce să ne uităm la filmul ales de fete se pare că ele au ales să un film Scary Movie cred că o să ne placă nu știu .
După terminarea filmului sa făcut deja destul de târziu Așa că am decis să mergem să ne jucăm deoarece peste două zile va trebui să mergem la sediul YouTube .
•de dimineața •
Atunci când mă trezesc merg în bucătărie ajuns acolo o văd pe Alex și cu Ioana cum pregăteau micul dejun.
-Și Loren?
- A mers la magazin împreună cu Gami ca să ia cele necesare pentru micul dejun.
După ce Loren și Gami au venit eu Gami și Duțu a mers să ne schimbăm până ce fetele pregăteau micul dejun. Micul dejun arăta super tare.După ce am terminat micul dejun am decis să mergem la plajă deoarece eram foarte aproape. După ce fetele sau schimbat am pornit ,după ce am ieșit din casă am luat un taxi când am ajuns acolo ne-am dus si am lăsat prosoapele pe un șezlong și am decis să intrăm în apă. Alexia și Gami au spus că o să meargă să ne aducă mie și lui Vlad o câte o bere iar lor câte un cocktail. Nu știu de ce dar nu am un sentiment bun legătură cu asta așa că am decis să să îi urmăresc . Gami a început să îi spună Alexiei diferite lucruri de exemplu cât de mult o iubește și că mereu se gândește la ea. Iar asta ma făcut să mor de nervi voiam să mă duc să îi rup capul dar am zis că mai bine să mă controlez altfel Alexia va vedea că nu am încredere în ea nu este asta doar că nu am încredere în Gami. Am auzit-o pe Alexia spunând-ui că și ea îl iubește dar doar ca pe un frate așa că am decis că ar trebui să mă întorc la AIoana și la și pe ei doi să-i las .
Din pers. Alexia
Gami mi-a reamintit ce simte pentru mine dar am spus că îl plac și eu dar doar ca pe un frate dar mie-a spus că o să îmi fie alături știu că, Cristi nu a rezistat și a venit după noi îl înțeleg dar trebuie să aibă cât mai multă încredere în mine. După ce am luat băuturile am decis să mergem înapoi la Ioana Duțu și Cristi care ne așteptau pe plajă am văzut că și aici au chiar foarte multe fane nu mă așteptam să aibă atâtea chiar și în America.
După ce am băut băuturile am decis să mergem înapoi spre casă dar de data asta pe jos deoarece nu era așa de lung drumul iar în drum am luat câte o înghețată. Atunci când am ajuns acasă noi fetele am decis să mergem în camera mea și a lui Cristi ca să mai vorbim noi chestii de fete iar băieti s-au dus să se joace GTA V în sufragerie.
Eu și Ioana am insistat pe chestia că lui Lorena se vede că îi place de Gami dar la mine nu prea pare să aibă sentimente pentru ea am tot încercat noi planuri case îi lăsăm pe el singur și avem unul super bun. Îmi pare rău că Gami nu simte nimic pentru Loren și în schimb simte pentru mine care eu deja îl am pe Cristi și simt că dacă el nu găsește pe cineva este vina mea. Am decis cu fetele ca într- o seară să ieșim cu toții în mall iar eu Cristi Ioana și Vlad să-i lăsăm pe cei doi împreună. Vom aranja cumva ca și Gami să recunoască că simte ceva pentru Loren.
În seara asta am decis ca toți să ne uităm la un film Eu am fost singura care a decis să se meargă la să meargă la magazin a ajuns acolo mama întâlnit cu un tip îl chema Harvey si este foarte prietenos așa că la-m invitat să vină la noi să ne uităm la un film. Candu am intrat în casă Harvey a fost în spatele meu iar după ce l-am prezentat toți au fost fericiți să îl cunoască în afară de Gami și Cristi care parcă îl ucideau din priviri. După film Harvey și Loren au spus că pleacă iar noi am mers fiecare în camerele noastre pentru a ne odihni deoarece mâine trebuie să ne întâlnim cu vloggeri din America. Acum am trezit de dimineață a mers să îmi fac un duș și să iau micul dejun iar apoi ma-m schimbat în
Din pers Ioana
După ce m-am trezit și eu am mers mai am făcut un duș iar apoi mama îmbrăcat cuCând am a ajuns jos Alexia deja mânca așa că am decis să mănânc și eu în scurt timp a venit băieții care erau deja gata. În scurt timp a venit și Loren cu Harvey. În drum le-am făcut o poză super drăguță. Doar Loren si Harvey stiu este sediul YouTube.
Le stă foarte bine împreună chiar dacă nu sunt.
•••••••••••••••
Astăzi a fost o zi plictisitoare eu fetele si Harvey am așteptat până si cei trei muschetari au dat interviu despre viața lor și toate cele. După ce am ieșit de la sediul YouTube am decis să mergem în mall până la Starbucks iar de la Starbucks mergem până la cinema. Am de ce să ne uităm la un film de comedie pentru că alte idei nu aveam. Presimt că o să fie o vară lungă după ce am ieșit de la cinema am decis să mergem pe plajă pentru a privi apusul iar apoi să mergem acasă.
Când am ajuns acasă am mers fiecare la culcare deoarece Astăzi a fost o zi foarte lungă și am fost toți obosiți cât fizic atât și psihic.
Mâine o să mergem să cunoaștem pe părinții lui Loren.Hei Hei am terminat și capitolul ăsta next cred că o să fac la 20 de voturi#1148 cuvinte
CITEȘTI
Viitorul Împreună[Finalizat]
FanficDupă ce Alexia fuge de la nunta ajunge în altă țară. Oare destinul îi va face să se reântâlneaza?