Sărbătorim

201 8 1
                                    

Din persp.Cristi
Astăzi este ultima zi în care Ioana si Alex si-ar putea reveni.Nu mai am nici măcar o speranță.Cineva tocmai m-a sunat de la spital să merg nu mi-au spus nimic.Vlad este acasă filmând un vlog explicând absența noastră.
Ajuns acolo o asistentă îmi spune să intru.Atunci când intru acolo simt cu lacrimile îmi invadează fata .

Alex si Ioana erau trezite râzând.Am mers si le-am luat îmbrate pe ambele după care am sărutat-o apăsat pe Lex a mea .
-Dar cum?întreb eu nedumerit.
-Păi pe la vreo trei noaptea ne-am trezit si am spus să nu vă cheme atunci ca să nu vă panicați.spuse Alex.
-Dar Vlad?De ce nu a venit ? întreabă Ioana cu o voce tristă.
- A rămas să facă un video prin care să ne explice absenta.
-Aha ..
-O să-l sun.
După ce am iesit din salon le-am trimis mesaj lui Andrei să-i spun ce sa întâmplat iar apoi îl sun pe fratele meu.
-Bă frate.
-Cei au pătit ceva fetele?
-Da ..
-Ce ce sa întâmplat?
-S-au trezit.
-Serios??
-Da bă .Pe bune .
-Sunt acolo într-un sfert  de oră.
Din persp.Vlad
Nu pot să cred că raza mea de soare s-a trezit sincer nici eu nu mai aveam sperante dar acum cred că totul poate fi posibil.Am luat un taxi spre spital iar când ajung la spital Ioana era pe patul ei Alex în al ei iar Cristi stătea pe un scaun.În drum spre spital Ioanei i-am luat un buchet de trandafiri rosii iar lui Love(asa o alint eu pe Lex e ca o soră pentru mine)
  Ioana nici nu m-a observat asa că am sărutat-o .După sărut s-a întors la mine si m-a luat în brate .I-am dat buchetul de trandafiri si ei si lui Alex.Am mai discutat noi patru iar după un timp au ajuns si Loren si Gami.Gami cum a intrat în salon a mers si am îmbrătisat-o pe Alexia .Cristi fierbea de nervi.A vrut să-l lovească dar l-am tinut.E adevărat că Gami nu a lipsit de la nici o vizită mereu a fost acolo.
    Din persp. Cristi
Când Gami a venit si a luat-o în brate pe prietena mea simțeam că am luat foc. În câteva momente doctorul a venit si a spus că le putem lua pe fete .Gami si Loren au plecat mai devreme .Din scoală mai avem doar o lună si astăzi e vineri asa ca o să ne relaxăm.Gabi si Andrei am vorbit cu ei si au spus că ne asteaptă acasă .Părinti Alexiei nu puteau veni din delegatie iar părinti Ioanei nu puteau ajunge din cauza distanței .
  Când am ajuns la apartament le-am lăsat pe fete la ele iar noi am mers să facem câte un dus, vreau să sărbătorim că fetele si-au revenit.
  Din persp.Alexia

Stiu că băieti vor să sărbătorim .Loren si Gami au spus că nu pot veni .Vom merge în parcul de distracti.Eu am făcut un dus iar acum e rândul Ioanei .Eu am decis să mă îmbrac cu

Iar după dus Ioana s-a îmbrăcat cu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Iar după dus Ioana s-a îmbrăcat cu

Iar după dus Ioana s-a îmbrăcat cu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Din perp.Ioana
După ce m-am schimbat si eu am mers la băieti care ne asteptau în fata blocului.Vom merge în parcul de distracții.
-Iubito noi hai să mergem în carusel .
-Ok...spun temătoare deoarece mi-e frică de înăltimi dar nu vroiam să mă creadă vre-un șoricel mic.
Cristi si Alex merg la masinute iar noi asteptăm la rând.Odată ajunsi sus caruselul se opreste .
-Vlad ce se întâmplă?
-Calmeazăte n-are de ce să-ți fie frică sunt cu tine .
-Mmm bine dacă zici tu .
A trecut un sfert de oră iar în acest timp am tot povestit cu Vlad .
-Vlad ,multumesc .
-Pentru?
-Că m-ai ajutat să îmi înving frica de înăltime.
-Dar nu eu te-am ajutat tu ai învins-o singură.
-Multumesc din nou.Că esti aici cu mine .spun după care îl sărut iar în acel moment caruselul porneste.
-Vezi n-a fost nimic imposibil 😂.
Din pers. Alexia
  Cât timp cei doi au fost în carusel eu cu Cristi am fost în mașinuțe. A fost super .După ce am plecat de acolo am mers să luăm vată de zahăr.
-Si, ti-a plăcut ziua de azi?
-Da a fost minunat .Multumesc.
   •a doua zi •
  Mă trezesc pe la unsprezece.Ioana încă doarme .Mă duc să-mi fac un dus .După ce mă schimb si merg în bucătărie .Acolo Andrei parcă mă astepta .
-S-a întâmplat ceva ?
-Da am vorbit cu părinti nostri si...
-Hai spune .
-Trebuie să ne mutăm .
-Ce???
Atunci Andrei începe să râdă .Eram confuză.
-Glumesc tu .Am o veste chiar bună.
-Ce prost poți fi .Oricum spune-o.
-După balul bobocilor . Tu Ioana băietii si câtiva vlogări ati câstigat o excursie pe vară în America!
-Ce AMERICA?Să mori tu !
-Da sigur .Mori tu .Serios vorbesc .
În acel moment nu mai puteam de fericire.Am luat o cană cu apă am fugit sus am turnat pe Ioana .După ce s-a trezit am luat-o asa în pijamale si papuci de casă cum era pe stradă spre blocul bieților.
Am bătut cu pumnul în usă stiind că tatăl lor nu este acasă.
Mi-a deschis un Cristi speriat când l-am văzut am început să tip el să tipe până când am sărit la propriu pe el.M-a ridicat Vlad.
-Haideti să vă spun cea mai tare veste.
-Bine nebuno.
Am ajuns în sufragerie toti erau in pijamale .
-Deci  după balul bobocilor noi patru am fost alesi împreună cu alți încă câțiva vlogeri să mergem în America toată vara asta .
-Deci nu cred.spuse Vlad.
-Mor efectiv de fericire.spuse Ioana încântată.
-Cristi .Tu nu esti fericit ?
După ce termin propozitia Cristi se uită la mine după care vine mă ia îmbrațe si mă sărută în timp ce mă învârte.
-Si partea bună este că vom scăpa si de Daiana si Robert.
-Da.răspund cei trei la unison.
-Ioana noi trebuie să mergem la mall să ne cumpărăm rochițe fiindcă nu mai este mult .
-Ok.Pa băieti.
-Pa .răspund clonele la unison .
   În mall eu mi-am ales rochița asta

   În mall eu mi-am ales rochița asta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

(A doua ).
Iar Ioana prima se si asorta  cu părul ei  .Băieti nu au vrut să vină cu noi .Când am ajuns acasă am dus tot in dulap.I-am chemat pe băieti cu gândul să facem un maraton de filme .

Gata capitolul.Dacă vă place nu uitati să dati vot iar dacă aveti vreo idee de capitol scrieti în comentari. Pup! #1063 cuvinte

Viitorul Împreună[Finalizat]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum