Un nou prieten

223 7 2
                                    

Mam trezit cu un milion de mesaje de la Ioana în care îmi spune că azi vom iesi în mall să facem cumpărături pentru începutul școlii. Urăsc perioada asta din an.
Cristi încă dormea asa că merg să mă schimb cu:

Niciodată nu mi-au prea plăcut rochiile asa sunt eu de fel

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Niciodată nu mi-au prea plăcut rochiile asa sunt eu de fel. Părul mi-l las pe spate iar micul de jun este pregătit în caz că Cristinel se trezeste. I-am pus si un bilet pe frigider în caz că nu știe unde sunt.
După ce ies din casă Ioana mă astepta la trecere de pietoni.
-Ce faci pungă?
-Bine plasă😂😂.
-Hei că vreau să-i iau si ceva lui Dutu.
-Super atunci să-i iau si eu ceva lui Cristi.
-Da. Si niste caiete pentru noi si altele.
-Exact parcă îmi vine să plâng stiind că Luni v-a începe scoala suntem clasa a x-a.
-Ce repede a trecut anul trecut când am fost boboace. Mi-e putin frică.
-De ce? Nu are nimeni ce să-ti facă decât doar dacă nu te pui cu reginele liceului. Niste fitoase. Dar Vlad te v-a proteja.
-Păi nu știu cum ajung acolo gata iubita unui vlogăr cu si cu părul albastru.
-Stai linistită si mie lumea îmi spunea că mie si lui Cristi ne-ar sta bine împreună dar nu i-am ascultat. Si totuși uităne.
-Oricum astăzi vreau să ne concentrăm pe cumpărături.
Nici nu ne-am dat seama când am ajuns am cumpărat caiete penar pixuri etc.
După un sfârsit eu si verisioara mea am mers la starbucks. Am mers si neam așezat la o masa. Dupa ce am dat comanda am început să vorbim
-Nu știu adică Gabi si Andrei nu mai sunt la liceu ei sunt la facultate eu nu cunosc pe nimeni inafară de voi trei.
-Nu-ti face griji pentru asta eu cu băieti am zis că după terminarea liceului ne vom muta la București.
-Voi ati fost mereu împreună dar eu am apărut asa si am intrat in gașcă voastră.
-Si asta nu este ceva rău i-ai luminat viata lui Vlad. După ultima lui despartire nu a mai apărut vreo fată care să-i readucă acel zâmbet. Dar tu ai reușit si el e foarte norocos plus că îl cunosc foarte bine si el își pune tot sufletul într-o relatie.
-Wow promit că nu o să-l dezamăgesc.
-Bine.
După ce ne-a sosit comanda am plecat spre casă. Ioana s-a dus la baieti iar eu la mine.
Când am intrat am pus cadoul lui Cristi si l-am ascuns. El încă dormea asa că lam trezit cu un sărut.
-Bună dimi soare eu am făcut micul de jun m-am schimbat am fost si la mall si tu nu te-ai trezit încă?
-Bine sefa gata!
Nu apuc să zic nimic căci mă trage de mână si mă pune peste el sărutândumă.
-Nu vrei să ne uităm la un film? mă întreabă el.
-Sigur de ce nu.
Aproape de sfăsitul filmului am adormit amândoi.
Din pers. Ioana
Când ajung în apartamentul băieților nu era nimeni merg în sufragerie si la un moment dat s-e aude o bătaie în usă când merg sa deschid. Vlad era în fata mea cu un buchet de trandafiri in mână si o plasă de dulciuri in cealaltă.
Când îl vad sar în brațele lui si-l sărut.
-Când ai făcut asta? îl întreb eu după ce ne desprindem de sărut.
-Eh. Până ai fost plecată cu Alex.
-De când sunteți voi prieteni?
-De la grădiniță Alex a fost o hoată de jucării.
-Serios? 😂😂
-Da. Ce ti-a venit să întrebi asta?
-Nu nimic. Asa
-Ok hai să mergem pe plajă.
Eu merg să mă schimb.

Părul meu albastru este lăsat pe spate.
Când ajung în fata usii iubitul meu mai că saliva.
-Mergem? spun eu fluturândumi mâna prin fata lui.
-Ce? Da sigur.
-Siiii...... Scoala va începe luni. spun eu nesigură.
-Da ce sa întâmplat.
S-a pus în fata mea si Ne-am așezat pe un șezlong.
-Păi nu știu mi-e câ nu mă voi adapta.
-Nu-ti fă griji o sa fie bine hai să ne concentrăm pe plimbarea noastră.
-Ok. spun si îl sărut.
Sărutul s-a transformat din unul scut în unul plin de iubire. Îl iubesc pe baiatul ăsta si nu i-as face nimic rău.
În al doilea moment mă i-a pe sus si m-a aruncă în mare.
-Vlad nu știu să înot ajutorrr!
-Stai ce vin acum.
Si vlad sare fără să se gândească că este vreo glumă atunci când vine lângă mine îi spun un mulțumesc îl sărut si după................. Sar pe el.
După ce am ajuns la mal am început să tremur de frig.
-Vagaboantă mică parcă nu stai să înoti? spune ridicând o sprânceană.
-Si eu te iubesc. spun ridicând măinile să mă ia îmbrate.
Când ajungem acasă merg să fac un dus după care face el. În acest timp a făcut niste spaghete mâncarea lui favorită.
După ce iese din dus si se schimbă vine in sufragerie eu vorbind cu Alex despre incidentul de astăzi de la mare.
-Cu cine vorbești?
-Cu punga aia.
-Cine??
-Alex.
-Aaaa.
-Daaaa.
-Hai să ne uităm la un film.
-Bine să fie de dragoste. Spun eu
-Nu de Ceee?
-Am făcut spaghete s-ar potrivi.
-Spaghete?? Ce film vrei iubire mea mică?
-eeeee uite mă.
-Ce
Nu mai zic nimic si merg să aduc spagetele. Pe parcursul filmului m-am mai certat cu actori si arunc am cu servetele deoarece la momente le triste mai plângeam. Eu am plâns când am văzut în cartea de biologie un iepure disecat. La filmele de dragoste să nu mai spun. La un moment dat am adormit.
Pers. Dutu
Ioana s-a certat încontinuu cu aia din film până a adormit. Am sărutat-o pe frunte si am dus-o în pat ca sa ne culcăm.
Din pers. Alexia.
Eu si Cristi am adormit pe la jumătatea filmului. Dar ceva mă trezeste pe la 12 jumătate noapte.
Când deschid telefonul este un mesaj de la...... Gami? În care îmi spune sa deschid usa.
Când deschid usa.......

Hey am terminat si acest capitol. Vreau să vă mulțumesc dragilore pentru asta

Am ajuns pe locul 674 vă mulțumesc din suflet

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am ajuns pe locul 674 vă mulțumesc din suflet. Apropo as vrea să aruncări o geană pe acest cont :Ioafan966. Are talent si este superbă cartea pe care o scrie as vrea să aruncări un ochi si să-mi spune ți dacă vă place.
Ne vedem cu un capitol următor pup
#1102 cuvinte

Viitorul Împreună[Finalizat]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum