Când ajung acasa totul era curat iar Eduard era la dus. Am comandat o pizza iar apoi m-am schimbat cu un hanorac roșu și niște pantaloni scurti. -Ce face iubita mea? spuse Edi asezându-se pe canapea.
-Nu prea bine.
-De ce?
-Trebuie să mă reîntorc în România. spun iar apoi izbucnesc în plâns.
-O să vin cu tine dar cee așa de rau?
-Nu întelegi? Asta înseamna ca trebuie din nou să mă întorc acolo iar eu nu vreau asta. El s-a recăsătorit. Mă urăște. Toți mă urasc sora mea, cea mai bună prietenă, eroul meu cel care mă învățat de la mers la a merge pe skateboard și iubirea vieți mele. Edi, nu stiu ce greu mi-a fost când am lăsat totul în urma. Pe baiatul cu ochi ca cerul. Pe unul dintr-e cei mai buni prieteni ai mei care m-au ajutat aș da orice sa-l revad. Spun după care cineva bate la usa.
Când o deschi ramân fără aer.
Mă trezesc într-o cameră alba și cu un miros înțepător de medicamente. Sunt la spital. Mă ridic în fund iar Andrei intra pe ușa. Rămân blocată până ce lacrimile îmi invadează fața. -Nu pot să cred esti aici.
-De în data ce m-ai sunat mi-am amintin ca ai spus că nu esti in România și mi-am mai amintit și ca ai spus că mătușa ta are un apartament în Italia așa că am luat primul zbor spre tine.
Un doctor intra în camera.
-Doamna ati avut un mic leșin dar nu va temeți asta nu va va afecta copilul.
După ce a ieșit Gami a împietrit.
-Lex. Tu ai un copil?
Las capul în jos dar Andrei mi-l ridică cu două degete.
-Hey! Sunt aici. Și sunt mândru de tine ca ai reușit sa-ti refaci viața. Voi fi alături de tine mereu.
-Gami. Nu ai vrea să stai trei zile aici. Plus ca apoi mă voi întoarce și eu.
-Serios?
-Da firma mea a făcut contract cu o firmă,, Pasion"Din România.
-Lex.
-Ce e?
-Nimic. Lasă hai acasă Eduard te asteapta.Iesim pe hol unde Edi se ridică val vârtej și mă i-a în brațe.
-Eduard . Andrei v-a câteva zile la mine. Te deranjează?
-Nu, e ok plus ca o să merg sa-mi iau pașaportul să împachetează deci e mai bine ca este și el.
-Bine. Mă bucur.
-O sa-l sun pe Miguel să ne ducă acasă pe amândoi.
-Ai un șofer?
-Și o asistenta. E iubita partenerului meu de afaceri și a spus că vrea și ea s-a învete. Așa că am angajat-o ca fiind asistenta mea.
-Ok.
Intram în mașină.
-Miguel, acasă te rog.
-Bineînțeles domnisoara.
-Și cum e să conduci o firmă.
-În curând o să afli . Te pricepi la editat nu?
-Desigur.
-Ei bine tu o să editezi pezentarile s-o clipurile online de la paradele noaste de modă. Tu esti nou editor. Plus ca, Koari nu crede că mai are același talent. A îmbatrânit, cu un an în plus.
Spun apoi amândoi râdem.
-Esti cea mai tare.
-Mersi, spun. Ajungem acasă.
Intram iar apoi mergem la culcare deoarece mâine ne v-a fi greu să ne trezim.De dimineata.
Mă trezesc și merg la șifonier. Andrei înca doarme așa că eu am voie să mă schimb.
Îmi i-au pe mineApoi cobor să fac micul dejun.
-Miguel. Azi ai liber lasa-mi masina.
-Desigur domnișoara.
În scurt timp ajunge și Andrei.
-Neata. Spun luând înca o bucată din omleta mea.
-Neata.
-Hai mergi și îmbarcate căci azi începi prima ta zi de lucru. Glumesc. Ezi doar vi doar să-ți prezint firma și pe Defne.
După ce s-a schimbat a coborât jos în acest timp eu fiind deja la masina împreuna cu Defne.
-Să vă fac cunoștință Andrei-Defne, Defne-Andrei.
-Gami tu conduci.
-Înteles șefa.
Eu stau în spate cu Defne.
-Și azi ce avem de făcut?
-Pai doamna Alexia azi trebuie să verificam revistele și cataloagele. Să facem să verificam actele pentru transportul marfei. Să vedem dacă fiecare angajat are actele necesare și rapoartele asta însemnând să cautam în arhiva....
-Stai ușor. spuse Gami
-Ce e? îl întreb.
-Asta faci tu în fiecare zi.??
-Da.
-Alex m-ai ieri era la meet când ne-au făcut cunoștință gemeni iar acum rapoarte și arhive și.
Oricum am ajuns.
-Esti pregătit?
-Da.Gata și capitolul asta yeyyy. Stiu le Postez noaptea târziu. Dar e ok. Sper ca va place fiindca îmi dau toată silinta.
CITEȘTI
Viitorul Împreună[Finalizat]
FanfictionDupă ce Alexia fuge de la nunta ajunge în altă țară. Oare destinul îi va face să se reântâlneaza?