Din pers. Alex
Când am ajuns acolo Gami era cu Robert si Daiana .Pe un sezlong era Loren.
-Hey .Lore.Ce s-a întâmplat cu Gami de ce stă cu ei.
-Habar n-am de când ne-am întâlnit cu ei nu a mai vrut să stea cu mine.
-Eu merg în piscină.Vine careva?întrebă Cristi.
-Eu vin cu tine iar Ioana si Vlad să găsească sezlongurile ok?
-Ok asa facem.spuse Ioana luându-l pe Vlad de mână.
Am mers în piscină i-am spus lui Cristi să stea putin până îl aduc pe Gami.
Am mers prin spatele lui si l-am prins de mână .Robert m-a salutat dar n-am răspuns.
-De ce stai cu ei?
-Scuze .
-E ok
Am ieșit din piscină si i-am adunat pe toti .
-Copii fiti atenti.Gami vrea să ne spună ceva
I-am adunat pe toti intr-un cerc.
-Este ceva important.Cât am fost cu Robert si Daiana mi-a spus că ar vrea să vă despartă pe tine si Cristi.
În acel moment Cristi mă apucă de talie tinându-mă strâns.
-Asa că eu zic să fim cu ochii în patru .spuse Gami .
-Ai dreptate.spunem toti.
-Haideți să mergem să ne plimbăm pe afară .
Dupa ce am mers în camere să ne schimbăm am hotărât să ne întâlnim la receptie.
•peste două zile•
Am ajuns acasă de la munte a fost frumos astăzi toată ziua Cristian nu mi-a răspuns la mesaje la telefon .Presupun că o să ne întâlnim la liceu.
Când ajung pe trecera de pietoni lapoarta liceului observ pe cineva care se săruta .Când m-am apropiat să văd mai bine Vlad s-a pus în fața mea.
-Miscă!
-Love nu te las nu vreau să te rănesc.Nu mai spune nimic căci îl feresc.Când merg mai aproape Cristi se săruta cu Daiana dacă ea l-a sărutat as fi înteles dar el adâncea sărutul.
Am mers acolo l-am întors spre mine si i-am tras o palmă .Acesta nu apucă să spună nimic că plec nervoasă .Simnt cum lacrimile îmi invadează fata.Am ajuns acasă si m-am pus să dorm .Nu puteam rezista am început să plâng să arunc cu pernele prin casă.
Gabi intră pe usă speriat .Mă vede cum plâng si vine si mă ia în brate.
-Multumesc.spun suspinând.
-Te-a rănit nu-i asa ?
Doar aprob din cap si pun capul pe pernă .
Din persp Gabi
Săraca mea verisioară după ce a adormit am oftat si din greseală am spus numele lui Cristi.Alex dormea dar a început din nou să plângă.Stiu cine o v-a scoate din starea asta.
Conv. Telefonică
-Gami am nevoie de ajutor vino până la noi
-Bine dar ce s-a întâmplat?
-Alex. ...
-Sunt pe drum.
-Ok pa.
-Pa
Conv.Telefonică încheiată
După ce a ajuns Gami eu am decis să plec până la magazin pentru a lua ceva de ronțăit .
Din per. Cristi
Sunt un prost . Un mare idiot,retardat.Daiana a venit la mine si avea ceva în gură ca un praf .După ce mă sărută praful îmi invadează venele si nu mai stiu de mine.Dintr-o dată Alex mă întoarce si îmi dă o palmă .Fug după ea dar era prea târziu . După ore o să merg la ea să-mi cer iertare.
Sunt un prost sper să nu o pierd.
Când ajung bat la apartament dar nu răspunde nimeni .Îmi este doar ca Ale să nu fi făcut vreo prostie.Noroc că stiu unde tine cheia de rezervă.Pe drum m-am oprit să-i iau un trandafir.
CITEȘTI
Viitorul Împreună[Finalizat]
FanfictionDupă ce Alexia fuge de la nunta ajunge în altă țară. Oare destinul îi va face să se reântâlneaza?